dilluns, 5 de març de 2012

Festival Internacional de Patchwork a Sitges, 2012

Els dies 15, 16, 17 i 18 de Març del 2012,
Tela Marinera participarà en el Festival Internacional de Patchwork, Sitges 2012.
Tindrem un Stand (el nº 10, cantó mar, carpa grossa) a la fira comercial.
Horaris de la fira comercial: de 11 a 7 de la tarda de dijous a dissabte i de 11 a 3 del migdia el diumenge. La carpa està situada al Passeig Marítim, a més a més de la fira comercial, hi han exposicions precioses per visitar. Informeu-vos en la web de l'Assossiació Espanyola de patchwork.

Ja esteu preparades ?
Heu engreixat el porquet fins a reventar?
No? Encara us queden uns dies.







Aquest porquet-guardiola no es separa del TM.
Passeu per l'stand a saludar-me... i si a més a més voleu comprar una caixeta... mua!
Fins aviat
Marta del TM

17 comentaris:

Marta ha dit...

Jeje!! No sé si el porquet estarà massa ple... però tinc moltes ganes d'anar a la fira! Què maques les caixes!! No em perdré el teu estand!

Fins aviat,

Marta

Cristina ha dit...

Que mono que ho has preparat tot Marta!!!! Ets única!!! Jo també tinc moltes ganes d'anar a la fira i tampoc em perdo el TM!!!!!

sweetpach ha dit...

Hola Marta,

Ja vec que estas preparant coses les capses son molt maques, tenim moltes ganes de saludar-te.

Un peto. Raquel i Neus

Olga Cabello ha dit...

Marta,

Jo vindré a veuret, i SI vull una caixa.

Un petonet.

Olga

GEMMA ha dit...

Ei, que xules. Que hi ha a dins, 4 fat quarters??

Francesca ha dit...

uffff, quines caixes més fantàstiques... i quina triarem???
No em perdo venir a saludar-te a la fira això segur!

Júlia ha dit...

Estic super preparada i molt motivada!!!
El meu porquet rebossa! Porto des de gener esperant i estalviant!
Una abraçada
PD, com sempre tot preparadet amb molt bon gust

Annitago ha dit...

Amb ganes d'anar a Sitges a...GASTAR!!!!
Rebras la visita de les noies d'Arenys!
Una abraçada.
Annitago

maria alba ha dit...

Hola, el meu porquet no està gaire ple, però passarem per la fira. A veure si ens veiem. Petons desde Molins de Rei !!!!

Marina ha dit...

Ostres! Ha passat ja un any, i jo encara no he acabat la colxa de l'arbre de l'any passat! Tela Marinera!, passa volant... Faré tots els possibles per venir. Aquestes capses són molt llamineres!

Silvina ha dit...

Cuantas ideas Marta...lástima que estoy tan lejos pero encontré la solución apra poder comprar algo de Tela marinera tengo una prima de vacaciones en España que podrá recibir mi correspondencia. Me gustaría una cajita pero espero que no te sobre ninguna y se vendan todas en el EXPO...Muchas suerte..ya te escribiré para comprar algo..!!

Lalique ha dit...

besos
saludos desde Turquia

http://laracroft3.skynetblogs.be http://lunatic.skynetblogs.be

Mari ha dit...

guapa!!!!
Traeras a Sitges kits de las coronas infantiles, y no tan infantiles??
Besitos
Mari

El racó del Patch ha dit...

No crec que el porquet estigui massa ple... perquè només veient aquesta capses tant ven preparades m'agafen ganes de comprar-ho tot.
Ens veurem a Sitges i a veure fins on arriba el porquet.
M'encanta el teu bloc
Sílvia

cayena ha dit...

me gustaria comprar una cajista de esas tela vivo en república dominicana y me gustaria saber el precio

cayena ha dit...

me gustaría saber el precio de la cajita vivo en república dominicana

cayena ha dit...

quiero una de esas caja y me quiero saber el precio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...