dimecres, 14 de març de 2012

Festival Internacional de Patchwork Sitges 2012

Ja per fi!!!!!!
Ha arribat la fira de Sitges, quines ganes que en tenia, fa tant temps que hi penso, que ho planifico, que hi treballo, que ja no podia més.
El dilluns va ser un dia terrorífic, ple de nervis i ho reconeixo, una mica de mal humor.
Mireu quin dibuix em va dedicar una amiga !


Però bé, avui ja és una altre cosa, hem passat tot el matí a Sitges montant l'estand.
A quedat tan XULO,
té tan color,
és tan alegre!!!
Estic molt satisfeta aquest any, ja veurem què en penseu vosaltres.
Així és com estava  a primera hora del matí:




Després d'unes quantes hores, a quedat així:


No us pensaveu pas que us ensenyaria l'estand per davant oi?
Aquesta foto és el què veig jo pel darrera, pel cantó de dintre de l'estand,
apa...

Bé...
val...
d'acord...
m'heu convençut...
us ensenyo una foto en
EXCLUSIVA
i
SUPER PRIMICIA
la primera foto del "Tela Marinera"
al festival Internacional de Patchwork 2012
KIT BOLSO SITGES 2012



Potser demà alguna foto més.
Una abraçada a totes
Marta del TM

25 comentaris:

Cristina ha dit...

SERÀ EL MÉS MACO DE TOTS, SEGUR!!!!Sempre amb tan bon gust tot... els bolsos són UNA PASSADA!!!
I si, ejem, potser si que dilluns estaves un pèl...diferent! jijijij!!! Però se't perdona!!!!!! Un petó molt gran, que vagi SUPER!!!!

Júlia ha dit...

Aix!! Quina emoció!! Fins demà!
Una abraçada!!

Sarah ha dit...

Ai que bé, quines ganes tinc ja de venir aquesta fira!!!

maria alba ha dit...

A veure si puc pasar i us conec. Fins diumenge !!!

Glòria Garcia ha dit...

Jo passaré divendres, us buscaré ja tinc ganes de posar cara a un blog que em té enamorada !!!!
Petons
Glòria

Mari ha dit...

No te imaginas las ganas que tengo de verte, aunque luego no me atreva a saludar.
Besos
Mari

GEMMA ha dit...

Guai!! I gràcies x la primícia!!

Antònia ha dit...

Fes moltes fotos del stand, per desgracia no podre venir i m'agradaria veura com a quedat!! Petons i que vagi super, com diu la Cristina.

Judit ha dit...

OHHHHH quina pena que no pugui venir!!!
NO perdo l'esperança i espero que l'any vinent pugui!!!
Marta, que et vagi molt i molt bé!!!

Anna ha dit...

Buuufffff!!!!!! Tinc unes ganes boges de que arribi el cap de setmana!!!
A SITGES ens veurem

Silvina ha dit...

Marta...Muchisima..suerte...que todo vaya Genial...todo trabajo lindo se lo merece....!!!!

Francesca ha dit...

Ufff! quins nervis!
Segur que t'ha quedat fantàstic!
Fins demà!
Cesca

Anònim ha dit...

Hola Marta!

Jo no sé si podré venir a veure la fira en vivo i mira que m’agradaria molt, molt i molt. De totes maneres et desitjo molta sort i que vagi tot genial.

Una abraçada!

Maribel P.

Olga Cabello ha dit...

Demà ens veurem!!!!!!. estic nerviosa.

Un petonet.

Olga

susana ha dit...

Per un moment he pensat que ens l'ensenyaves des del davant. Bé, haurem d'anar a veure'l en persona. JO també en tinc moltes ganes.
El Kit del bolso és genial!!!!
Molta sort, molt èxit i ens veiem a Sitges!
Susana

Anònim ha dit...

Molta sort!!! tot i que no crec que la necessitis perquè segur que t'anirà molt bé!!
Jo vindré dissabte!!
Ptns, NU

Marta ha dit...

Que vagi molt bé la fira Marta! Jo hi aniré dissabte i tingues clar que em passaré pel Tela Marinera!!!!

Anònim ha dit...

Marta, Martona, Marteta, Martassa!!! ets una CRACK!!!! ja tinc ganes de veure'ns el dissabte a Sitges! Segur que serà el millor estand amb diferència! i més, si tenim en comptes les dependentes! una abraçada i molta sort! Montse Belisario i Anglas

HELENA MERCADER ha dit...

Marta, no pot ser que només ens deixis amb un parell de fotos...!!! ens faràs patir fins dissabte que vinguem??? bueno aquest cop si que coneixareu el petit Lluís eh!!!! mentres li dieu cosa jo miraré i compraré perquè en tinc tantes ganes!!!!!

Marina ha dit...

Oooooh! Que xulo! Jo en vull un! Jo em passaré el dissabte, espero que encara te'n quedin algun. Un petonàs i que vagi molt i molt bé! Segur que serà tot un èxit!

Montse ha dit...

Gràcies per avançar alguna foto!!! Segur que t'ha quedat xulíssim!! Tindràs molt i molt d'èxit, segur! Per les que no podrem venir volem fotos i més fotos!!! Bona sort!

Vero ha dit...

Pues hoy he visitado la feria y estaba todo muy bonito. Mañana voy d e nuevo por si me he dejado algo sin ver. Que acabeis bien el fin de semana!!

Ana Rita ha dit...

¡Espero las fotos del montaje!
Mucha suerte =)

Lore ha dit...

Ehi Marta!

Encara no ens poses fotos noves?

Haurem de venir a veure't!

Fins demà

Mari ha dit...

HOla!!!!
Te he ido a saludar, haciendo de tripas corazon...............y es que aunque no te lo creas me puede la vergüenza.
Gracias "corazon".
Besos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...