divendres, 30 de març de 2012

Kit funda ampolla

Heu vist quin despatxet m'he montat a la botiga!
Així tinc l'ordinador a mà per estar publicant en tot moment i ensenyant idees i labors.
En realitat us volia ensenyar el Kit que vaig preparar per la fira de Sitges, i que va ser tot un èxit.
La funda per l'ampolla.
És una cosa molt simple però queda moníssim i fardes molt a l'oficina!
El Kit val 10 €.
Espero que us agradi la idea.





Fins aviat
Marta del TM
Per comandes envia'm un mail a marta@telamarinera.cat

4 comentaris:

Cristina ha dit...

Ideal aquest despatxet eh!!!! I la funda també...l'he de cosir ja!!!!

Anna ha dit...

Eeeeiiiii!!!! Jo també ho tinc!!!
Ho vaig penjar el cap de setmana passat, i ha sigut un èxit.
Xulíssim!!!!!
anna-totunmon.blogspot.com

Júlia ha dit...

Xulíssim aquest raconet!
Jo m'hi haig de posar ja mateix a fer-ho!
Una abraçada

Judit ha dit...

A mi m'agrada molt la funda!!! i el despatxet, jejeje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...