divendres, 9 de març de 2012

Medicina Tilda

Una mica de patchwork cada dia és recomanable per a la nostra salud.
10 de cada 10 persones enquestades ho han confirmat.
Pren-te un botonet cada dia i et trobaràs millor. 
PD: No hi han efectes secundaris !









Us he ensenyat alguns accessoris Tilda 2012 que han arribat a la botiga.
Han arribat en contagotes perquè no ens agafi una sobredosi.
Ja n'he demanat més però de moment no en tinc gaire quantitat.
Atendré les vostres comandes per ordre d'entrada.
Moltes gràcies
Fins aviat
Marta

PD: Estic una mica liada preparant la fira de Sitges, per això no he publicat tant.
PD bis: No us oblideu de mi.

11 comentaris:

Cristina ha dit...

Com vols que ens oblidem de tu!!!! IMPOSSIBLE!!! Jo no bado gens, jijijjiji!!!!

Francesca ha dit...

la Cristina m'ha près la paraula!!!!!!!!!!!

Impossible oblidar-nos del TM i de tú, jajajaja, si ja estavem pensant a veure que passava...

Montse ha dit...

Totalment d'acord, una dossis cada dia de patchwork va de meravella!!! Quines coses més boniques!!! Potser si que haurà de tenir un porquet per fer guardiola... a tot no hi podrem arribar!!!!

cristina ha dit...

Es la mejor receta que me han echo!!! Cuantas tentaciones para Sitges no he ahorrado tanto!!!
bsos

Olga Cabello ha dit...

Marta, Dons jo crec que son una miqueta adictives no et semble???.

Molt bonics els accesoris Tilda.

Petonet.

Olga

Júlia ha dit...

Vaja, vaja!! Cada dia em venen més ganes de passar-me a veure't per Sitges!
Una abraçada!

Judit ha dit...

Que xulo Marta!!!

Marta ha dit...

Oblidar-nos no! A més, estas preparant les coses per la fira! Així que estem a l'expectativa de les coses que trobarem al Tela Marinera!

Antònia ha dit...

Si que es adictiu el pachwork!!!!!!!! Pero es mes adictiu les classes de TM.
Les novetats son una maravella , estic impacient per veure-les en directe.

Ana Salom ha dit...

Nosaltres també anem una mica de crani! Vaig a mirar el planell a veure si estem gaire lluny!
Fins dijous!

Anònim ha dit...

El patchwork és MOLT addictiu sempre trobo un moment per posar'm-hi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...