diumenge, 18 de març de 2012

Post - Fira Internacional de Patchwork a Sitges 2012

MOLTES GRÀCIES


Ha sigut un plaer estar a la fira de Sitges un any més.
M'ha agradat molt coneixer a moltes de vosaltres que esteu sempre darrera la pantalla però que no ens haviem conegut mai en persona.
Heu estalviat i comprat moltes caixetes de felicitat, moltes gràcies.
He rebut moltes visites d'amigues, conegudes, alumnes, seguidores...també moltes gràcies sou un 10!
i el que és més important,
si abans erem moltes...ara serem moltes més.
Gràcies a totes les que sempre em feu companyia  i benvingudes a les que entren per primera vegada i ens acompanyaran en endavant.
A partir de demà, un altre cop la super activitat del blog Tela Marinera.
Fins aviat
Marta de TM

16 comentaris:

Mari ha dit...

Fue un placer saludarte, con mucha vergüenza, pero al final me decidi.
Espero pasar por Vic, pues me quede con ganas de más.
Petonets

la iaia del patchwork sumbonet ha dit...

Gràcies a vosaltres per haver-nos atès tan bé encara que es que era molt difícil amb tanta gent, i gràcies també per la parada tan bonica que heu preparat ha estat un plaer visitar-vos, i ara a seguir el vostre bloc com he fet fins ara. una abraçada
M ª Antònia

Júlia ha dit...

Gràcies a tu per ser com ets i tenir aquesta frescor que desprens tant pel blog com en persona!
Una abraçada i fins aviat!
PD. La corona i el mostre han estat un èxit, gràcies per la idea! Ho pots veure al meu blog

ANNA ha dit...

FELICITATS MARTA!!! la parada era molt xula!!!!11 ens veiem a classe!!! ara a descansar!!!

Montse ha dit...

Segur que ha estat un èxit! Hi he pensat molt aquest cap de setmana en Sitges! El pròxim any no m'ho perdo, segur, segur, segur!!! Ja ens explicaràs com ha anat!

El racó del Patch ha dit...

Felicitats a tu, tenies un estand preciós. Demà em posaré a treballar amb la capsa que vaig comprar. Espero poder venir un día a Vic.

Olga Cabello ha dit...

Marta,

Tot un plaer coneixat amb persona.

Un petonet molt fort.

Olga

Francesca ha dit...

Marta, el teu stand era molt maco, alegre i colorit!
Em va semblar fantàstic!
Ens veiem a classe aquesta setmana,
Una abraçada!

maria alba ha dit...

Hola, avui he passat per la Fira, però la veritat, no t'he dit res, ja que estaves a tope. Moltes felicitats per el teu estant !!!

sweetpach ha dit...

Hola Marta,

Hem estat molt contentes de poder-te coneixe't.
Fins aviat.
Un peto.

Raquel i Neus

ART TO PATCH ha dit...

Va ser un plaer coneixe't Marta!
No em vaig poder resistir a una capseta!
Petons
Laura

Júlia ha dit...

Marta! Ja he penjat les teves fotos, són molt simpàtiques! Agafa-les si les vols!
Una abraçda!
PD. Ja vaig veure el teu comentari, moltes gràcies de debó!

Cristina ha dit...

Quin goig d'estand!!!!!!!!!!!!!!!!! No tinc més paraules....

Marta ha dit...

Enhorabona per la feina feta Marta! Em va agradar molt el teu estand! Un plaer poder saludar-te!En el blog aniré ensenyant les coses que vaig comprar en el TM!!

Anònim ha dit...

Em va encantar venir a Sitges!
Gràcies a tu per encomenar-nos la passió pel Patchwork!
Nu

caremen Benito ha dit...

Marta me ha encantado conocerte mas y tu stand una maravilla. Me lo hubiera quedado todo. continuare siguiendote un abrazo Mª Carmen benito

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...