divendres, 31 d’agost de 2012

Post Marató

Aquest bolso per portar les labors al Tela, l'ha cosit la Clara S.
La combinació de teles són una finura, la tela grisa de fil i la tela Tildosa, tildosa.....una monada.
Per dintre no es veu però és de ratlletes roses amb fondo blanc.
Et felicito Clara, per la labor molt ben feta !





Moltes, moltes, i moltes gràcies pels vostres comentaris, sembla que floti avui, estic als núvols amb totes les coses boniques que em dieu, i també estic molt contenta per les artistes que cusen tot això, sé del cert que els hi fa molta il.lusió veure els comentaris de les seves labors.
Una abraçada que fa mal a totes.
mua
Fins aviat
Marta del TM

4 comentaris:

Fils i robes ha dit...

Encara que vulgui deixar un comentari m ha costat molt pk les lletres per demostrar k no ets un robot no s entenen i costa molt que acceptin el comentari. Almenys desde la meva iPad.

ANNA ha dit...

M'encanta aquest bolso i l'elefantent!!! ai Marta tinc unes ganes de venir ja a fer club!! a veure quan em puc escapar!

Marta ha dit...

Uau...aquest bolso és preciós!!! Les robes són una passada!!! M'encanta! Enhorabona!

Xili ha dit...

M'encanta aquest bolso és molt polit!!. Som una seguidora de Tela Marinera i totes les coses que feis son precioses!!!!!!!
Enhorabona!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...