dijous, 13 de setembre de 2012

1er d'ESO

Ahir de 7 a 8 vaig estar cosint això:


















La Maria i la Victoria han començat aquest any 1er d'ESO, 
tot un canvi!
Necessitaven una funda pel portàtil, i aprofitant que era el Sant de la Maria i fa uns dies el cumple de la Victoria, la seva cosina, els hi vaig cosir aquestes fundes.
Els hi va fer moltíssima il.lusió, i a mi més.
Espero que us hagi agradat
Fins demà
Marta del TM
Demà us ensenyaré què he cosit avui de 9 a 10 del vespre !!!!
Demà és un gran dia, ja ho veureu.

17 comentaris:

Sarah ha dit...

Q xules, m'encanten!!!

Anònim ha dit...

Marta, tu dorms?
Son maquisimes. Felicitats
M.C. Doñate

Montse ha dit...

Txulíssimes!!! Em sembla q me'n faré una també! Les teles base les tens?? Un petonas!

Cristina ha dit...

M'encanten, m'encanten, m'encanten!!!!! Fins demà doncs, a esperar!!! Petonets!!!

mg ha dit...

Che meraviglia!!! Bellissimi!! Bacioni Monica.

Antònia ha dit...

M'agradan molt i molt!!!!! I a esperar a dema........
Petons.

Marta ha dit...

Són genials Marta! M'agraden moltíssim!
Avui hi haurà novetats??? Aquí estarem esperant :)))
Fins després doncs!

Mela ha dit...

Molt xules Marta!! la Maria i la Victoria aniran a cole molt cofoies amb aquestes fundes d'ordinador.

Olga Cabello ha dit...

Que guai!!!!!.

Un petonet.

Olga

Edurne ha dit...

Me encantan, son preciosas, claro que con esas telas todo sale bonito!!!

GLÒRIA ha dit...

Tela Marinera, que xules!!!
A veure si m'escapo algun dia, a fer-vos una visita a Vic...

Maria ha dit...

Que xules! Jo també en vull una!

Maria

bipa qzetes ha dit...

genials! els tampons de l'abecedari els veneu? es que m'encanten!

Montse ha dit...

T'han quedat precioses! Segur que seràn els ordinadors més admirats de tota la classe!

MARIA PILAR DE DIEGO SANCHEZ ha dit...

Te han quedado estupendas

Anònim ha dit...

M'agraden moltííísssssiiiiiiiimmmmmm!

Montse Q.

ohlalamavieenrose ha dit...

Són una passada de xules aquestes fundes, ja fa temps que tinc ganes de fer una funda per al portàtil per prendre'l quan anem de viatge o de cap de setmana. La roba de topos continuo dient que m'encanta !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...