dijous, 6 de setembre de 2012

Amb un Layer cake

Fa molt temps vaig tenir a la botiga el Layer Cake de Moda col.lecció Rubi, 
va ser tot un èxit, 
uns colors preciosos.
La Francesca va comprar-lo i va decidir....vam decidir fer aquest quilt. 
Dic vam perquè jo també tenia tantes ganes de fer-lo que encara que només sigui mentalment també l'he cosit amb ella.
Ens està quedant bé oi?....jejejeje
El patró el vam treure del blog de Moda Bake shop, un blog ple, ple de tutorials.



Fins aviat
Marta del TM

9 comentaris:

Francesca ha dit...

jajaja, m'estas pressionant????
que xulo que end esta quedsnt eh?

Luisa ha dit...

Hola, muy bonito, que telas mas lindas.
un beso
Luisa

Olga Cabello ha dit...

Dons dona per molt un layer cake.Queda molt be

Un petonet.

Olga

Cristina ha dit...

Guau, impresionante!! Sólo con un layer cake? es bastante grande.
bsos

Cristina ha dit...

Ja li vaig dir a la Cesca el dia que ens vam veure, que el trobo un quilt IMPRESSIONANT, m'agrada moltíssim. I una manera diferent i original de cosir un Layer cake. Us està quedant preciós ;)

El rincón de Paloma. ha dit...

Quins treballs mes macos !!!

Edurne ha dit...

Me encanta, tengo un Layer y me parece una idea preciosa, ademas las telas son muy alegres.

TeRiCoGa ha dit...

M'agrada molt el resulta! molt bona combinació!

Per cert, al meu blog estem de sorteig, passeu-vos a donar un cop d'ull! (Por cierto, en mi blog estamos de sorteo, pasate a dar un vistazo! (http://alaprestatgeria.blogspot.com.es/2012/07/concursoooo-para-las-vacaciones.html))

Gina Giner ha dit...

Molt xuli! Gràcies per adjuntar el link de "moda base shop" !! Tenen coses molt maques i amb el tutorial! Ara si que tindré feina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...