diumenge, 16 de setembre de 2012

Calendari d'advent...Nadal 2012



L'any passat vaig dissenyar un calendari d'advent de NADAL preciós, almenys a mi m'agradava molt, però com que el vaig preparar una mica tard, no hi havia gaire temps per cosir-lo. Com que encara queda algun kit al calaix, i uns quants mesos per davant, us el volia tornar a ensenyar per si algú el vol fer.
Podeu veure'l AQUÍ i AQUÍ també.


Fins aviat
Marta del TM
PD: heu vist el "new look" de la Cristina a NO PARIS DE COSIR?

4 comentaris:

Conxi ha dit...

Es una passada de xulo...m'encanta
Una abraçada

Conxi

Cristina ha dit...

A mi m'encanta aquest calendari d'advent, el trobo genial. El meu problema és que la meva mare me'n va cosir un, i per mi és com un tresor ;) gràcies pel PD guapa!

Luisa ha dit...

que bonito y con los playmoviles queda muy bien
un beso
Luisa

Olga Cabello ha dit...

Que divertits els clicks Marta!!!!!
Un peto.

Olga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...