dimecres, 12 de setembre de 2012

La meva estrella!

Us ho vaig prometre ahir, mireu quines fotos li vaig fer a la Berta aquest estiu. 
M'ha costat moltíssim escollir NOMÉS aquestes fotos.
Espero que us agradin molt molt i molt.
La manta aviat la tindré al meu llit, de moment però està penjada a l'aparador per si la voleu passar a veure.
El patró de la manta és gratuit si compreu les teles per fer-la : )
PD: Aquestes teles ja no les tinc, però pot quedar maquíssima amb qualsevol combinació de colors, 
posa-hi una mica d'imaginació i ho veuràs.














Demà us ensenyaré el que he estat cosint avui de 7 a 8 del vespre!!!!!
És una passada!!!!!!!!!
Fins demà, us encantarà, ho sé.
Marta del TM

8 comentaris:

Montse ha dit...

jo també ho sé!!! je,je,je,je... tot el que fas ens encisa! un petó

Cristina ha dit...

La manta és UNA PASSADA, les fotos...GENIALS i això que diguis i no ensenyis MOLT MALAMENT!!!!! ;) I tot i no saber-ho estic segura que m'encantara

Marta ha dit...

Doncs ja ens tens a totes enganxades! I convençudes de que ens agradarà!!
Jo tinc aquestes robes ;))))) i encara dins de la capseta! Al veure aquestes fotos (per cert, genials les fotos!!!!) m'he animat a donar-li forma! Però m'encanta l'estrella!!!!!
Una abraçada!

Conxi ha dit...

La manta es una pasada!!! Espero a veure demà el que estas fent.
Una abraçada.

Conxi

ohlalamavieenrose ha dit...

Marta, aquesta manta és una autèntica passada (bé, de fet, com tot el que fas). I amb ganes de veure el que has fet de 7 a 8 !!

Antònia ha dit...

La manta es xuliiisima! Aquesta estrella es a la meva llista de treballs pendents.
Fins aviat

sweetpach ha dit...

Hola Marta

Es preciosa i les fotos maquissimes, ja hem possat l'estrella hem els treballs pendents, vindrem a veuret a la botiga.

Un peto. Raquel i Neus

sweetpach ha dit...

Hola Marta

Es preciosa i les fotos maquissimes, ja hem possat l'estrella hem els treballs pendents, vindrem a veuret a la botiga.

Un peto. Raquel i Neus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...