divendres, 7 de setembre de 2012

M'ajudeu?

Haig de comprar teles plastificades JA !
S'estan posant molt de moda, i tot el que hem cosit amb elles ha quedat genial.
Triar les teles que més us agradaran no és pas fàcil ....m'ajudeu?
De les 6 opcions, n'heu de votar 3.
Les 3 més votades seran les que encarregaré i tindreu a la botiga la setmana que ve.
PARTICIPEU, votar no significa que ho hagueu de comprar després !!
 Abans de les 8 del vespre haig de fer la comanda !!
Nota: la nº 6 ja està demanada en tela sense plastificar en varis colors també :)







Gràcies, m'agrada treballar amb vosaltres.
Fins aviat
Marta del TM

46 comentaris:

Sarah ha dit...

Marta per mi: 1, 2 i 5!!!
Fins dijous!!!

natmar ha dit...

Hola Marta, a mi les que més m'agraden son la 2, la 3 i la 6.
Isabel.

Luisa ha dit...

Hola, que difícil, no me estaña que dudes, yo compraría todas.

1-3-6-
gracias un beso
Luisa

Cristina ha dit...

Hola Marta! Quina bona idea que has tingut! Jo voto per la 1, la 2 i la 6. Petonets!

Júlia ha dit...

Hola!!
A mi m'agraden la 1,2,5.
Una abraçada.
PD. Ja tinc la revista on surts! Wonderfuuul

Ingrid Cabezas ha dit...

Jo voto per la 2, 4 i la 5

Toñi ha dit...

Jo voto per la 1, 2 i la 6.

GLÒRIA ha dit...

2,4 i 5

ninoutet ha dit...

Hola!

A mi m'agraden la 1, la 2 i la 5!

Montse ha dit...

bon dia!!! voto per les segÜents: 1,2,5. un petó!

Charo Murciano ha dit...

Yo la 1, 2 y 4
Charo

Somni-sdePilola ha dit...

Jo esculliria la 2, 4 i 1 per ordre de preferencia!! Son xuliiisssiimesss!!

MªMERCÈ ALBI SELLABONA ha dit...

Bon dia Marta, la 1 - 2 - 6
Fins aviat!

Mercè Patchwork ha dit...

Hola Marta, la 1 i la 3 son els que m`agraden més.

Anònim ha dit...

holaaa!! la 1 i la 2. Sobretot la 2! ;)

marta de mallorca

Cristina ha dit...

Hola Marta!
Quina pensada has tingut!!
Pel meu gust 1, 2 i 6.
Fins aviat!

Cristina ha dit...

Hola Marta!
Quina pensada has tingut!!
Pel meu gust 1, 2 i 6.
Fins aviat!

laura ha dit...

Per mi, les més maques són 1,3 i 5.

ANNA ha dit...

Marta m'agraden totes però les que més 1,2,3,4 i 5. Ah!! tinc feina al final!! llàstima que no tindré temps!!! però m'apunto a club;)

Fils i robes ha dit...

La 2 i la 6

Txell Lleal ha dit...

Bona idea Marta, això sí que és agafar teles a gust dels clients!!!!
A mi les que més m'agraden són la 2 (la trobo molt original) la 4 i la 5.

Gràcies,

Isabel B ha dit...

Hola!
las que más 1, 2 y 3
besos!!!!!!!!!!

muntsa ha dit...

bon dia marta,
sóc la muntsa de "defilsicolors" a mi m'agraden la 1, la 3 i la 5.
ja ting ganes de veure quines seran les escollides.
fins aviat

muntsa ha dit...

bon dia marta,
sóc la muntsa de "defilsicolors" a mi m'agraden la 1, la 3 i la 5.
ja ting ganes de veure quines seran les escollides.
fins aviat

Septiembre ha dit...

2, 3 y 5.
Buen fin de semana.

cristinapuigalsina ha dit...

X mi la 1, 2 i 4!!!! Ja tinc ganes fe veureles!!!!

Maria ha dit...

M,agraden totes però si m,he de decidir per tres:2,3,4.
Bon CAP de setmana

Maria ha dit...

M,agraden totes però si m,he de decidir per tres:2,3,4.
Bon CAP de setmana

Amanda ha dit...

Totoes són xules però ja que hem de triar... La 1, la 2 i la 4!!!
I haig de dir que a mi també m'agrada participar. Em sembla molt bona idea que ens demanis opinió. Gràcies.
I gràcies per tenir un blog tant maco, tant actualitzat i amb tanta feina al darrera.

Clara ha dit...

Jo la 1, 2 i 6!!!!

Olga Cabello ha dit...

Hola,

Per mi 1-3-5.

Un petonet.

Olga

Silvia Bachs ha dit...

Hola!!

totes són molt xules però trio la 1, 3 i 5.

Siau!!!

Francesca ha dit...

donç per mi.... 1,2 i 5

Francesca ha dit...

eooo, m'he equivocat!!!1,2 i 4

Drapets ha dit...

Hola marta!!! Jo dic la 2-4-6!!!!

Antònia ha dit...

Hola Marat!!!! Voto per la 1, 2 i la 6. Fins aviat.

Xili ha dit...

Hola Marta les que jo compraría la 1-2-4.
Xili

Anònim ha dit...

Holes! A mi m'agraden la 1, la 2 i la 4!!
Ens veiem ben aviat!

Anònim ha dit...

Hola!!
A mi m'encanten la 1, la 2 i la 6!!!!

montse ha dit...

Ostres Marta totes son xules,pero voto la 1,2i 5.

Anònim ha dit...

Hola Marta, jo voto per a la 1, la 2 i la 6.
D'acord?
M.C. Doñate

Sílvia ha dit...

La meva votació: 1-4-5

Anònim ha dit...

A mi m'agrada la 1, la 4 i la 6

Judit R.

Anònim ha dit...

Ho tinc clar: 1, 2 i 4.

Maria R.

Marta ha dit...

A mi m'agraden 1,2,4...però a les altres no lis faria cap lleig eh?!!
Una abraçada!!

kuami ha dit...

A mi m'agraden 2,3 i 5

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...