divendres, 28 de setembre de 2012

Scandinavian Stitches

La vida n'està plena de casualitats: ahir vaig trobar una targeta de memòria de la càmera que havia perdut feia uns quants mesos......(perdut no, extraviat durant un temps).....en ella hi havien fotos d'algunes labors com aquesta que us ensenyo......aquest coixí que va cosir la Noni el curs passat. La casualitat és que aquesta labor la vam copiar del llibre Scandinavian Stitches que màgicament i després de molts dies d'espera, va arribar ahir a tarda a la botiga!!!!!!!!!.....   :)   ...... ja el tenim!!!!





Noni, em xifla aquest coixí!!!!
Fins aviat
Marta del TM

3 comentaris:

Cristina ha dit...

Jejeje!!! Ens tens mal acostumades...i si un dia no publiques et poso falta!!! A mi també em xifla aquest coixí...i el llibre també! Em sembla que va ser el primer llibre que em vaig comprar ^.^

Montse ha dit...

Que ben feta que està aquesta labor! una monada! sí senyor! un petonas per l'autora i la "jefa"je,je,je,je!

Vero ha dit...

Que xulo!! i quina bona pinta te el llibre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...