dimecres, 19 de setembre de 2012

STM al mercat

STM
Escola Sant Miquel dels Sants
Reordenant fotos a l'ordinador, m'he topat amb aquestes que us ensenyo avui. Són de fa mesos, però penso que no es poden quedar al tinter, són molt emotives. Fa uns mesos, a la reunió personal amb la mestra de la Berta, l'Helena em va demanar si la podria ajudar a montar una activitat a la classe per fer una bossa reciclada per anar a comprar. Durant tot el curs van vincular totes les assignatures a un mercat que farien a finals de Juny. Així doncs una activitat més pel dia del mercat, va ser convertir una samarreta vella en una pràctica bossa per anar a comprar. Li vaig dir que sí, clar. Hi vaig anar dos tardes senceres, es van divertir moltíssim, i el resultat va ser aquest. 











Van retallar les mànigues i el coll, van cosir la part de sota, van passar un tros de samarreta i arrugar els laterals de baix, van dibuixar retallar i cosir les lletres del STM, i també van cosir un botó.
Moltes felicitats a la classe de 4art A de Sant Miquel dels Sants, sou uns artistes!!!!!!!!!!!

Fins aviat
Marta del TM

8 comentaris:

Cristina ha dit...

GENIAL Marta...quanta creativitat....

sweetpach ha dit...

Hola Marta,

Son perfectes.

Un peto Raquel i Neus

Montse ha dit...

Quina bona idea! Aprenen a cosir, a reciclar, a comprar... Felicitats!!!

ohlalamavieenrose ha dit...

Ja m'hagués agradat a mi, fer aquestes activitats a l'escola... Segur que s'ho van passar pipa !!

ohlalamavieenrose ha dit...

Ja m'hagués agradat a mi, fer aquestes activitats a l'escola... Segur que s'ho van passar pipa !!

Olga Cabello ha dit...

Marta, com sempre genials!!!!.

Un petonet.

Olga

Marta ha dit...

Molt ben pensat! Enhorabona! Segur que s'ho van passar genial...són uns afortunats!!!

Anònim ha dit...

Si que es veritat, ens ho varem passar genial!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...