dimarts, 18 de setembre de 2012

Tele Lynette Anderson, tardor-hivern 2012

No m'he pogut aguantar, us ho volia ensenyar demà però es que ja ho tinc tot a punt. Aquest matí ha arribat la nova col.lecció de Nadal de la Lynette Anderson, moníssimes! Al migdia he fet les fotos i a la tarda la Montse us ha preparat els fat quarters. 7 fat quarters de 45 x 55 cm. per només 23 €. Si vols les teles a metres, valen 14 €/m. Truca'ns al 93.889.09.39, o envieu-nos un mail a marta@telamarinera.cat i us els guardem o enviem :)
















Fins aviat
Marta del TM

5 comentaris:

Cristina ha dit...

M'encanten les teles, i quines fotos més originals!!!!

Marta ha dit...

Uau!! Maquíssimes totes!! Estic fent una llista per fer-te un ecàrrec però no paro d'afegir coses... :o!

Sarah ha dit...

uuuoo que xules. Veig que se'ns acumula la feina, jejeje!!!

Júlia ha dit...

Això és per tornar-s'hi boja! jijijiji!!
Ja estic impacient per saber quan arribaran les meves teletes... AI quina emoció!
Un petonàs

Olga Cabello ha dit...

Marta, Que macas!! Ayyyy.

Un petonet.

Olga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...