divendres, 5 d’octubre de 2012

Ahir en 5 minuts ....

El cumple de la Berta ja ho sabeu va ser el 14 de setembre, de regal em va dir que volia un suro per penjar a l'habitació. No acabava de trobar l'inspiració amb les teles, però ahir se'm van il·luminar les idees i les ganes de treballar quan van arribar aquestes teles. En 5 minuts va estar fet......tenir-ho penjat a casa ja seran 15 dies més.... ;)
El suro el vam comprar a l'Abacus, i va genial perquè ja té un adhesiu posat que si enganxa la tela...










Les teles valen 17 € al metre.
Fins aviat
Marta del TM

11 comentaris:

Anònim ha dit...

M'encanta Marta!! molt xulo. Aixó si que sabré fer-ho!! Mar

Cristina ha dit...

Genial i ràpid Marta! I quines teles per l'amor de déu!!!!!! N'hi haurà dilluns????? Jajajajja, en vull una mica de la blava!!!!!!

Vero ha dit...

Ostres quina bona idea!! m'encanta com ha quedat!!! jo també tinc un suro d'aquests, faré la prova!!
Moltes gràcies per la inspiració!!

Anònim ha dit...

Marta... Ja ho he fet!!! Tenia una roba blava de la Tilda i ha quedat genial!!! Gràcies per les bones idees!!! Mar T.

Montse ha dit...

uuauuu!!! quina txulada de marc! m'encanta! i les teles molt i molt maques... una abraçada i bon cap de setmana!

ohlalamavieenrose ha dit...

Quina bona idea que has tingut, aquests panels de suro són molt pràctics però no massa macos i així queda GENIAL !!

El rincón de Paloma. ha dit...

Xulissssssssim !!!!

susana ha dit...

Impresionant!!!!!!
M'ho demano la primera per copiar-ho!!! Juas, juas....
S.

Luisa ha dit...

Me gusta mucho la idea de forrar el corcho le da un aire distinto y a la vez armonioso, y las telas son preciosas, te felicito.
A veces tengo problemas con la traducion pero creo que ya entiendo el catalan.
gracias
un beso
Luisa

Edurne ha dit...

Qué buena idea y qué tela tan bonita, da hasta pena taparla con lo que se cuelgue en el corcho no?

Letes ha dit...

Dissabte vam fer una excursió a Vic i em vaig enamorar de la botiga i del suro! Avui la he buscar per internet i voilá! i a sobre amb les instruccions per fer el suro jeje.
A partir d'avui tens una seguidora més! Petons

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...