dilluns, 22 d’octubre de 2012

Això és patchwork...

Sí sí, això és patchwork...peça a peça, puntada a puntada...tot a mà...és molt treballadora l'Asun M. ...mooooltes felicitats Asun...vaig fer tantes fotos que no sabia quines eliminar...així doncs n'he posat un munt...per vosaltres.












PD: No sé si ho havieu notat però en aquesta entrada hi he posat publicitat subliminal que en diuen...em venc una moto!!!!!...sí sí, ens va tocar en un sorteig :)...és una pocket bike, minimoto...només pensar que m'he de contorcionar per pujar-hi...hahahaha...a molt bon preu, interessades marta@telamarinera.cat...penseu que és un molt bon regal pel vostre marit, segur que el ferieu moooolt feliç :).
Fins aviat
Marta del TM

6 comentaris:

Maria Dolores Lopez Godoy ha dit...

Wow beautiful your blog, congratulations. Kisses from Spain.

El rincón de Paloma. ha dit...

Precios, felicitats a l'artista. Petonets

Montse ha dit...

Quina passada!!!! Això sí que és art i la resta són tonteries, jejeje...!!! Moltes felicitats!! La moto de moment no m'interessa!

Cristina ha dit...

Uauuuuuu!!! Això si que és patch i això si que és una preciositat....m'agrada molt el toc que li dóna la roba de color blau!!! Felicitats a l'Asun per aquesta labor!!! I jo que he pensat, què hi fa una moto al menjador????? Jajajaja!!! Jo si vols et venc un quad!!! Jajajaja!!!

Olga Cabello ha dit...

M'encanta. felicitats a l'autora és una gran feina.

Petonet bonica.

Olga

ElbosquedeSara ha dit...

Quina feinada!!! Pero ha quedat impressionant!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...