dissabte, 6 d’octubre de 2012

Funda iPad de patchwork

Us en recordeu que fa uns dies us vaig dir que havia recuperat una targeta de memòria de la càmera  de fer fotos que havia perdut des de feia uns mesos.....Doncs en aquella targeta també hi havia aquestes fotos de la funda de l'iPad i del coixí que us ensenyo......socorro.....no aconsegueixo recordar qui ho va cosir!!!!!......em feia pena borrar-ho i us ho ensenyo igualment. 
Si l'artista reconeix la seva labor que s'identifiqui :) 








Fins aviat
Marta del TM

7 comentaris:

Cristina ha dit...

Mira que arriba a ser guapa aquesta roba de la funda...i el coixi molt xulo tambe!!! No ho he cosit jo, pero no em faria pas res haver-ho fet ;)

Cristina ha dit...

Mira que arriba a ser guapa aquesta roba de la funda...i el coixi molt xulo tambe!!! No ho he cosit jo, pero no em faria pas res haver-ho fet ;)

Montse ha dit...

Ja,ja,ja... Marta! que bona! això només et pot passar a tu: buscar a una autora incògnit! en tot cas, felicitats a l'autora! la combinació de teles m'agrada molt! una abraçada i bon dissabte!

Sarah ha dit...

Eee la funda del ipad és meu!!! Quina ilu m'ha fet veure-ho!!!

Antònia ha dit...

Ja ha sortit l'autora!!!!!! Felicitats Sara!!!!!! La funda es guapisssima i el coixi no diguem......

Olga Cabello ha dit...

Feu unes labors fantàstiques noias!!!.

Un petonet.

Olga

ninoutet ha dit...

Quina funda més xula!!!la roba m'encanta!!!
Sara, enhorabona, és maquíssima!
I la que va fer la Montse que vas penjar fa dos o tres dies, també m'encanta! Hauré d'escapar-me un dissabte per a que m'explicqueu com es fan aquestes bosses tan xules!!!!
maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...