dilluns, 15 d’octubre de 2012

.......i les guanyadores són........

Primer de tot dir-vos que soc la persona més feliç del món, no ja per la quantitat de missatges (que també), sinó per tot el què meu dit en ells. Una arrabassada molt forta a totes, i penseu que m'heu donat energia per 500.000 entrades més. Aquest bloc és vostre, de les meves alumnes sobretot, elles són les que cusen aquestes labors tan fantàstiques que veieu cada dia. Milions de gràcies a elles i a vosaltres per mirar-les.......i les guanyadores són........ el numero 71 i el numero 216!!!!!!!!


 




..... i el numero 71 és l'Estel Soto, que ve a classe els dijous de 4 a 6....FELICITATS, t'ha tocat el bolso.
..... i la numero 216 és la Maite Guillemat......FELICITATS, t'ha tocat la caixa de teles.
em posaré en contacte amb vosaltres. (la mà innocent ha sigut la Dolors C.)
Moltes gràcies.....ja tinc una altre cosa pensada per fer que em fa ilu....ja us ho explicaré.....m'agrada que participeu.
Fins aviat
la Marta

18 comentaris:

cristina puig-alsina ha dit...

Moltes felicitats a les guanyadores!!! Ja tinc ganés de saber quina serà la pròxima coseta!!

Montse ha dit...

Enhorabona a les guanyadores! I mil gràcies a tu Marta, per fer-nos il·lusionar amb aquestes petites coses! fins demà!

Edurne ha dit...

Felicidades a las ganadoras! pero que pena que no sea yo una de ellas!!! habrá que probar en la lotería de Navidad!!! ja, ja
LAs nuevas telas preciosas

Cristina ha dit...

Moltes felicitats a les guanyadores!!! I un petonàs per la Marta, i les seves alumnes que mantenen tan viu aquest blog!!!

Antònia ha dit...

Moltes felicitats per les guanyadores!!!!!!!!!!! Marta ens has tingut patín tot el dia!!! I ara quina en portes de cap?????. Les gracies te les tenim que donar a tu per les ganes que ens fas agafar per venir cada setmana a cosir al TM. Molts petons i fins demà!

susana ha dit...

Felicitats a les afortunades!!!!
Marta, que sàpigues que he mirat el blog cada 10 min!!!! Ha estat divertit.
Felicitats a tota aquesta comunitat que has creat que també ens fa feliç participar!!!!!
A veure que ens tens pensat per la propera
Ptns,
S.

Montse ha dit...

Felicitats a les guanyadores!!! I seguirem participant del blog i dels sortejos!!!

Júlia ha dit...

Moltes felicitats a les guanyadores!!!!
i moltes gràcies per organitzar aquest sorteig tant emocionant!
Un petonas

ReusPatch-Maitetxu ha dit...

OOOOOOOH QUINA SORT !!!!, la Maite G. és amiga meva, i avui és el seu Sant, així que segú´que estarà super-contenta.

Gràcies a vosaltres

Maite G. ha dit...

Moltes gràcies!
Quina ilusió!
Ja tinc ganes de rebre-les. Quina casualitat, el dia del meu Sant, millor regal no podia desitjar!

Una abraçada.

Pepita ( Rasquera ) ha dit...

Moltes Felicitats a les guanyadores..¡¡¡¡¡¡
Marta filla ens as tingut patit tot el dia ..¡¡aixo no es fa jejeje un peto guapa...

Olga Cabello ha dit...

Hip Hip HURRA!!!! a les guanyadores!!!!.
Marta fas que el teu bloc ens porti il·lusió.

Petonets per totes.

Olga

Mercedes ha dit...

¡Muchísimas felicidades para las afortunadas ganadoras, que disfruten mucho de sus regalos!
Marta, gracias por organizar el Sorteo.
Besotes.

La capsa de galetes ha dit...

Ho acabo de veure!!!!MOLTES GRÀCIES!!!!Estic molt contenta!!!Ens veiem dijous a classe!!!

Ares ha dit...

Ui!!! Pels pèls!!!! Moltes felicitats a les guanyadores i gràcies Marta pel sorteig i pel fantàstic bloc!!!!

Pilarín ha dit...

Enhorabona a les guanyadores i moltes gràcies per l'oportunitat!!!
Petonets,
Pilarín

Marta ha dit...

Felicitats a les guanyadores!!!! I gràcies Marta per aquest sorteig!
Petons!!!

la.lluna.d.abril ha dit...

Moltes felicitats a les guanyadores
Una abraçada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...