diumenge, 7 d’octubre de 2012

Sorteig 500.000 visites!!!!

Mig milió de visites és Tela Marinera oi?
Per celebrar-ho he pensat de sortejar entre totes vosaltres, un bolso ja cosit, i una caixa molt maca plena de teles per cosir. Seran 2 premis per separat.
Per participar en el sorteig, has de deixar un comentari en aquest post amb el teu nom i el teu mail.
El sorteig el farem d'aquí a una setmana, el dia 14 d'Octubre, així doncs teniu temps fins el dia 13 a les 12 de la nit, val?
M'agradaria molt que participéssiu i féssim record també de comentaris, animeu-vos, no cal que sigueu alumnes ni clientes, ni res, n'hi ha prou en ser seguidores d'aquest bloc que faig per vosaltres.
Moltes gràcies per aquest pilot de visites, em fan molt feliç.









Podrieu posar aquesta foto en el vostre bloc
amb l'enllaç a aquest post,
i així tindriem encara
més comentaris i visites 
:)


Us en recordeu de les 10.000 entrades,
les 20.000 entrades,
les 50.000 entrades i les 100.000 entrades?
Us ensenyo també  les estadístiques del bloc per si teniu curiositat.















Tothom a participar!!!!!!
Fins aviat
Marta del TM

222 comentaris:

1 – 200 de 222   Més nou›   El més recent»
Luisa ha dit...

Jo, cuantas visitas. felicidades. Parece mentira que tantas personas vean lo que se haces.
Me apunto al sorteo.
luisagaitero@gmail.com

un besote
Luisa

Júlia ha dit...

Marta! En primer lloc moltes felicitats a tu, a l'equip que formeu al TM i a totes les alumnes que ens ensenyen lo bé que us ho passeu a la tenda!
En segon lloc dir-te que ja fa un any que vaig començar l'aventura del patchwork i encara que visqui lluny vostre des del principi i cada dia entro al teu blog perquè està ple d'alegria i il.lusió. Sou una font d'inspiració!

M''apunto al sorteig amb el teu permís:
elracodelajulia@gmail.com
El meu personal també el tens.

Una abraçada i cap al milió!!!!!

Bego ha dit...

Hola, muchísimas felicidades por tantas visitas!! Me apunto al sorteo, y lo llevo a mi blog.
besitos
bedimar@hotmail.es
http://eskulanetan.blogspot.com.es/

Mari ha dit...

Hola, fa molt poc temps que m'he iniciat en el món del patchwork, però des de que vaig trobar el vostre blog hi entro tots els dies. És fantàstic!
Amb el vostre permís m'apunto al sorteig
El meu correu és mjpinyoleta@hotmail.com

I ara a pel proper récord!

cristina Puig-Alsina ha dit...

Moltissimes felicitats al TM!!! Mig milió de visites són moltissimes!!! i a veure si fem record de comentaris!!! Vinga totes a escriure!!!
Un peto molt gran a totes les Tela Marineres!!!

cristinapuigalsina@gmail.com

asun ha dit...

em sumo a l'allau de felicitacions que t'arribaran! MOLTES FELICITATS MARTA, MONTSE, BEI... i tots els que d'alguna manera formen part de TM.
amartinezartero@gmail.com
asun

Cristina ha dit...

Mig milió són TELA, TELA, TELA!!! Però encara és més tela la il.lusió, la creativitat, l'originalitat, la simpatia, l'alegria i el bon gust que desprèn tota la feina que fas Marta. Et prometo que jo, sense el TM no seria res!!! UNA ABRAÇADA GEGANT, a tu i a la súper model que tens últimament, jeje!!! AH, i m'apunto per descomptat! Mil gràcies per aquesta oportunitat!!!
Cristina (crisvila_lli@hotmail.com)

I jo com la Júlia, a per el MILIÓ!!!!!!!

Anònim ha dit...

Un servei de qualitat es manifesta amb 500.000 visites!!!

Moltísimes felicitats, i gràcies pel vostre blog inspirador.

Mayte T.F.
meydey9@hotmail.com

dodecon ha dit...

oooooooooooohhh! quina emoció!!!moltes felicitats per tant bona feina i mil gràcies per compartir el teu temps amb totes nosaltres!ets un sol! m'apunto al sorteig: montse_belisario@hotmail.com. pto gros gros!

SANDRA ha dit...

M'encanta el teu blog i la teva botiga. La vaig descobrir per casualitat un dia que voltava sola per Vic mentres esperava que el meu home fés un examen a la Universitat. Vaig parlar de la teva botiga i blog a totes les companyes de Patchwork de Reus i em sembla que et seguim unes quantes. Felicitats per la feina que fas!!! Ets i sou tota una inspiració!!!

mojonmuffin@gmail.com
Sandra

AikaMaku ha dit...

Quina passada mig milió... i jo n'he fet sumar unes quantes, eh?? :) Enhorabona i a seguir així!
Aida.
aikamaku@gmail.com

Anònim ha dit...

Això són un munt d'entrades! el millor de tot és que no paren i continuen pujant al comptador! Felicitats!
Com no ens apuntarem al sorteig per si tenim sort....
drapets@hotmail.com

Gemma ha dit...

Fa uns mesos que passejo pel teu blog i poques setmanes que t'he afegit al facebook, m'agrada molt el que publiques i, encara que visc a Barcelona una visita a la teva botiga m'agradarà molt fer-la

Sarah ha dit...

Marta!!! Això si que és Tela Marinera!!!
Espero que en fagis mig milió més, que estic convençuda que si perquè és un bloc molt xulo per seguir!!!
Felicitats!!!
M'apunto al sorteig i a veure si això que diuen que les embarassades porten sort és veritat, jejeje!!!
sarahortiz@hotmail.es

Mig milió d'abraçades!!!

Maria ha dit...

Moltíssimes felicitats!!! mig milió de visites són moltíssimes... però us heu fixat que amb un tres i no res ja n'hi ha a prop de 5000 més??? És que el TM és una passada!!!! Gràcies pel sorteig i pel blog... encara que no tinc massa temps per deixar comentaris, és un regal cada dia visitar-vos!!! Un petonàs

m'havia deixat el mail: mariademusica@gmail.com

Olga Cabello ha dit...

Felicitats Marta, es una visita obligada el teu blog, te coses maravelloses.

Fins aviat.

Olga
Olga.cab@hotmail.com
Olgaquilt.blogspot.com

mon ha dit...

MOLTES FELICITATS,M'AGRADA MOLT EL VOSTRE BLOG,SEMPRE HI ENTRO I M'AGRADARIA PARTICIPAR AL SORTEIG MI-BRUJA@HOTMAIL.COM UN GRAN PETÒ PAR VOSALTRES MONTSE

Sandra Àlvarez ha dit...

Holaaaa! Jo sóc l'altra Sandra de Reus... Com no recordar els altres sortejos, si em va tocar el premi de les 50.000 entrades!!! (i, tatxan! d'això només fa un any i dos mesos, i ja en tens més de 500 mil!)

Què dir del teu blog que no s'hagi dit ja, doncs que és la meva adicció d'abans d'anar a dormir... M'encanta veure el que heu fet i quan a facebook hi veig més d'una entrada ja em puja l'adrenalina...

Moltes felicitats!!! Que seguiu inspirant-nos com fins ara!

sandraalvart2003@hotmail.com

Bugaderes39 ha dit...

Moltíssimes felicitats!!! Si fos de Vic, segur que ja seria una habitual. Ja que no ho puc fer presencialment, que sigui virtualment.

lucilu ha dit...

Moltissimes felicitats pel blog y també moltissimes felicitats por el gran número de visitas que tienes (como podrás comprobar voy poco a poco con el catalán).

Me encanta tu blog y lo sigo todos los días.

Sin duda me apunto al sorteo de estas maravillas. Mi nombre el Lucía y mi correo:
22lupy@gmail.com

Moltes gracies

Marga ha dit...

felicidadessssss!!!
me apunto al sorteo
mar.molo@hotmail.com
GRACIAS

Magda ha dit...

Doncs m'agradaria molt participar perque tant una cosa com l'altre m'agraden molt i molt.
Elmeu nom es Magda i el meu correu
magda_garcia_mora@hotmail.com
MOLTES FELICITATS!!! Això si que són visites!!!!!!

Ingrid Cabezas ha dit...

Uoooo!!!! Jo vull participar. Sempre segueixo el teu blog. El meu nom és Íngrid, i el meu email: dindle@gmail.com .
Gràcies i que tinguis molta sort en el teu proposit....

Ruth ha dit...

Moltes felicitats!!!
a mi també m'agradaria participar en el sorteig...m'encanta els vostre blog...és una passada....com també la botiga...fa un any exactament us vaig descobrir quan passajava per Vic...i desde aleshores segueixo les meravelles que feu, per facebook i el vostre blog...són molt xules!!!
El meu correu:
rnicolasperez@hotmail.com

Una abraçada!
RUTH

Anònim ha dit...

Felicidades portu fabuloso blog marimoralessanchez@gmail.com

Rosa ha dit...

Desde que et vaig conèixer aquest any a la fira de patchwork de Sitges que miro el teu blog cada dia. Tinc pendent visitar la teva tenda, vaig fent llisteta ;) gràcies per tantes meravelles i felicitats!!! Rosa-rortizb23(arroba)gmail.com

Mireia ha dit...

Marta i Montse, moltes felicitats! Aquest és el resultat de la feina ben feta. Jo no tinc blog, però seguiré fent difusió boca-orella...mireia@surfzone.org
Salut!

Anònim ha dit...

ja u saps!m'encanta tot lo k fas!espero fet una visita aviat.desde la provincia de lleida ,felicitats!.el meu correu es annagayaarbos@hotmail.com

Marta ha dit...

Enhorabona Marta!!! Et mereixes totes aquestes visites i les que estan per venir!! Feu una feina increïble, i ens tens 'enganxades' al teu blog! Cada dia!! Per una altra banda, GRÀCIES! Vas ser de les primeres en donar-me una empenta per obrir el meu blog (tot i que segurament no ho recordaràs!), i això m'ha portat moltes coses bones! En fi, gràcies per fer-nos gaudir amb els mil projectes, idees, teles....i per fer-ho sempre amb tanta il.lusió!!
Sense cap mena de subte, m'apunto al sorteig i ho posaré en el blog!

martald9@gmail.com
mesquetela.blogspot.com

A veure si hi ha sort ;)!
Una abraçada!

Marta ha dit...

Tela Marinera!!!! Marta,aixó si que et va com anella al dit! Moltes felicitats i continua com ara, fas una feina fabulosa.

martaullastre@hotmail.com

Enhorabona pel blog!!!!

KRIS ha dit...

muchas felicidades Marta!!! no me pierdo tus entradas... siempre estupendas!!
kris_gom@hotmail.com

ninoutet ha dit...

Felicitats pel mig milió de visites!!!!! i per les coses tan i tan maques que fas/feu!

m'apunto al sorteig! i a veure si puc posar la foto al blog.....

el meu mail: mgarciasubirats@gmail.com

maria

Vero ha dit...

Un cop més moltes felicitats!!!! m'encanta aquest blog, segur que en un no res ja arribeu al milió de visites.
M'apunto al sorteig!!!
verocapsir@yahoo.es
Una abraçada

Charo Murciano ha dit...

Muchas felicidades! Haceis cosas tan bonitas que todo el mundo quiere verlas.
Por supuesto me apunto!
chmurciano@gmail.com
www.cosiendoyaprendiendo.blogspot.com

Yolanda ha dit...

Hola primer de tot Felicitar-te!! per la feina ben feta aixó es el que indica les 500.000 visitas. No soc alumne pero si seguidora dels treballs tant maques que feu. Fa alguns anys que faig pathchword i cada dia enganxa mes. Algun dia us vindre a fer una visita i espero que no sigui massa tard. Un peto a totes vosaltres i que seguiu fent coses tant maques.
Yolanda Gimenez
bladel24@yahoo.es

Anna ha dit...

Aquest any he començat a seguir el vostre blog i m'encanta!feu moltes coses boniques que ens engresquen per aficionar-nos encara més a cosir!
M'apunto al sorteig!
annapuig.g@gmail.com
de ninoutet.blogspot.com

montse ha dit...

Moltes felicitatas per el blog!!!! es una passada,cada dia i entro i veig tot lo ke feu,ests fantàstica!! m'apunto al sorteig.Una abraçada
Montse

montse ha dit...

Moltes felicitatas per el blog!!!! es una passada,cada dia i entro i veig tot lo ke feu,ests fantàstica!! m'apunto al sorteig.Una abraçada
Montse

Montse ha dit...

Moltes felicitats, m'encanten les coses que feu i les robetes que ens ensenyes. A veure si un dia d'aquests puc visitar la botiga.
Una abraçada!!
Montse
mobadal@gmail.com

Mis Corazones ha dit...

Hola! Con tu permiso me apunto al sorteo. Me llamo Sonia Mengod y mi mail es miscorazonesvalencia@gmail.com. Un saludo y gracias!

sonia ha dit...

hola me encanta tu blog me e enterado del sorteo gracias a mi amiga olga de olga patch y con tu permiso me apunto al sorteo y depaso me hago seguidora tuya . mi nombre es sonia polvoerda segura y mi blog es lascreacionesdesonia@blogpost.com y mi mail es ikerlu2010@hotmail.com

Carol Cervelló ha dit...

Apa !
Moltíssimes felicitats !!!!
M'apunto ! :)

carolcr@gmail.com

Petons !

Anònim ha dit...

Moltes felicitats !!!! Tela tela !!!
Ja fa un any que us segueixo, i al juliol us vaig conèixer en persona. M'agrada passejar pel blog abans d'anar a dormir.
Enhorabona per la feina ben feta.
Aviat arribaràs al 1.000.000 .
M'encanta ria participar
montsecafe@gmail.com

Agus Albiol ha dit...

Moltes felicitats ..... qui diria arribar on em arribat quan encara no habies obert la botiga .... ja me vaig enamorar ..... Felititats i a per més !!!!

Cristina ha dit...

Com a seguidora dl blog i clienta eventual. m'apunto al sorteig!

Felicitats per les visites i per tota la feina i la vida que hi ha al darrera!
cbarnils@gmail.com

salut!

Antònia ha dit...

Moltes, moltes, moltes....... felicitats!!!!!!!!! Cada setmana espero el dimarts amb impaciencia per poder anar a Vic i poder estar amb vosaltres (Marta i Montse) per cosir i "xafardejar" les teles noves que et van arribant, merci i un petonas ben gros per les dues.
I tant que m'apunto!!!
atermens55@gmail.com

Francis ha dit...

Felicitats per les visites.
Doncs sí m'apunto al sorteig.
Francis
franbasc@gmail.com
http://cosilandia-francis.blogspot.com.es/
Ja poso la foto el blog.
Un petó

Àngels ha dit...

Moltes felicitats per totes les visites!!!!
Fa mig anyet que he començat aquesta aventura del patchwork i M'ENCANTA!!!!. Cada dia miro el vostre blog. Per suposat que m'apunto al sorteig, espero tenir sort.
angelsfdez81@hotmail.com
Un petó gros.
Àngels.

MªMERCÈ ALBI SELLABONA ha dit...

Moltes felicitats! ens tens a totes ben enganxades, em sembla que no passa dia que us visiti...
Enhorabona!!!

mmalbi@gmail.com

LAIA ha dit...

Moltes felicitats!Sóc la Laia i m'agrada molt tot el que cosiu. Cada dia, sense falta, entro al blog per visitar tot el que feu!! M'encanta!A seguir sumant visites!!! CHUNLII22@HOTMAIL.COM

El racó del Patch ha dit...

Marta, moltes felicitats!!!! 500.000 visites són moltes. Evidenment que vull participar al sorteig a veure si hi ha sort. elracodelpatch@gmail.com

Anònim ha dit...

No m'estranya gens tantes visites, ho faig molt sovint, m'encanta aquest bloc i m'encantaria ser una de les guanyadores, us deixo el mail

ocortes3@xtec.cat
Molts petons

Rosa Giralt ha dit...

Wala!!!! Mig milió de visites són moltissimes!!!
Felicitats!!!
Una abraçada i m'apunto al sorteig

rosagiralt@gmail.com
http://www.entrefils.com

ReusPatch-Maitetxu ha dit...

Hola Marta, us segueixo de fa temps i m'encanten les vostres labors. M'apunto al sorteig i m'agradararía que em toqués, dons el dia 15 és el meu Sant i sería un magnific regal.

mail: reuspatch@gmail.com
blog reuspatch.blogspot.com

Gràcies.

Maitetxu

... ha dit...

Hola Marta,
Ja fa temps que segueixo el blog però no he estar mai a la botiga.M'encanta tot el que feu. Tinc ganes d'anar un dia a Vic per veure la botiga.Així donc, m'apunto al sorteig... Aviam si hi ha sort !!! La meva adreça és
tbaye@xtec.cat
Enhorabona per la feina que feu.

Teresa Bayé

Yuvia ha dit...

Muchas muchas felicidades!
Ojalá llegues pronto al millón de visitas.
Besos!
Yuvia Cruz yuviac@gmail.com

montse planell ha dit...

moltes felicitats!!!!m'agrada molt el teu blog i la botiga,sou encantadores per aixos teniu tantes admiradores.
m'apunto al sorteig
una abraçada i gracies per tot.
montpla50@gmail.com
Montse

Pepita ( Rasquera ) ha dit...

Marta moltes felicitats per el teu blog..¡¡ m'encanta ,cada dia i entro a veure les novetats ..¡¡ segueix aixi vas molt be ..¡¡ VISCA ja tenim un altre concurs, m'agrada,m'agrada un peto
el meu meil es
pblade.1953@gmail.com

Maria ha dit...

Hola....me apunto a vuestro sorteo
soy seguidora vuestra y me parece maravilloso la cantidad de visitas que teneis.
mmcerezo58@gmail.com
http//gatunos-maria.blogspot.com
un saludo.Maria

maritza ha dit...

Muchas felicidades por todas estas visitas que llevas ya!!!
Me encantaría participar en tu sorteo.
maritzamejiah@gmail.com
puntadasymaspuntadas-maritza@gmail.com
Gracias por organizar este sorteo

Pili ha dit...

Ostres!! puc deixar-te un comentari!!
Marta no sé que em passa amb el teu blog que quan vull deixar-te un comentari se'm penja. Pensa que ho intento a diari i de tant en tant em deixa.
Volia felicitar-te pel blog i per l'estil que tens tant del blog com de les labors. No canviis!!

aprofito per apuntar-me al sorteig.
pili0911@msn.com

petonets.

Mari ha dit...

Como no vas a tener tanta visita con las cosas preciosas que haces....
un beso enorme y enhorabuena.
me apunto al sorteo y te llevo a mi blog
Mari
mcarmencabezas@hotmail.com

Anònim ha dit...

Jo també
m´apunto. M´encanta tot el que penges al bloc.
Una abraçada i que les visites creixin i creixin........
Montse Marigó
momarigó@telefonica.net.

Sílvia ha dit...

Moltes felicitats!!! Si visquésmés a prop segur queem tindries molt sovint a la botiga... m'encanta tot el que feu, i la tria de teles i materials és sempre genial!!! M'apunto alsorteig, a veure si tinc sort...

Nuria ha dit...

Felicitats per tantes visites. M'agrada molt el teu blog i vull apuntar-me al sorteig.

nuriamadrid65@gmail.com

Petons
Nuria

Anònim ha dit...

Com m'agradaria tenir un Tela Marinea a prop de casa!!!

Moltes felicitats i que seguiu tan creatives com sempre.

A veure si tinc sort en el sorteig... El meu nom és Dolors i el meu correu electrònic és dolorsdiaz@hotmail.com

Digna ha dit...

Moltes felicitats. Mig milió!!!!
Ja ho he publicat al meu blog per que siguem més.
I a veure si tinc sort.
digna_j@yahoo.es
http://elmondolivia.blogspot.com.es/

Anònim ha dit...

A por el millón! Muchas felicidades.
Pepa
pepap62@yahoo.es

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!! El blog i el que publiques és genial!!

Sílvia

Silviapares@yahoo.es

elisabet ha dit...

moltissimes felicitats. Cada dia visito el teu blog perque m'ho passo molt bé. Un petó i fins aviat!!
el meu correu:

vey_777@hotmail.com

La capsa de galetes ha dit...

Hola Marta!
Moltes felicitats per l'èxit!
Jo, a part dels dijous que vinc personalment, també vinc al "Tela" cada dia de forma virtual i ho penso cotinuar fent!M'encanta!

Estel.
estelsoto@me.com

susana ha dit...

Moltes felicitats una altra vegada i segur que trencaras tots els rècords!!!!
T'ho he dit moltes vegades pero de veritat que no passa un dia que no miri el teu blog. És com una droga! I, tot i que en visito un munt, molt pocs tenen aquest privilegi :-)
Ptns,
Susana
fontal.gibert@gmail.com

Ares ha dit...

Fa temps que segueixo aquest bloc des de l'ombra. Hi vaig anar a parar per casualitat i em té ben enganxada. Aquest sorteig és una bona ocasió per deixar per fi un comentari. Llàstima que la botiga em caigui tan lluny.
Moltes felicitats per aquetses 500000 visites, que no són poques!
Sort!

ares.cervero@gmail.com
Ares

Montse ha dit...

Moltes felicitats!!! I quina emoció! Vull guanyar aquests fantàstics premis! Montse: montsejordi@gmail.com

Xusa ha dit...

Felicitats !! son moltes visites i confie en que continuen moltes mès, m´agradaria molt participar al sorteig.
El meu correu es

xusanavarro@hotmail.com

Besets

PALMI ha dit...

Hola. L'enhorabona.
M'encanta tot el q feu, he tret un munt d'idees q posare en práctica. ;-)

Palmi
palmiri69@gmail.com

nyapbuf ha dit...

Moltes felicitats quina pila de visites encara q no m'extranya gens amb les coses tant maques q feu al tm. M'apunto al sorteig.
Sóc l'Eva i el meu mail és nyapbuf@gmail.com

cristina ha dit...

Enhorabona, Marta! Blogs com el de TM m'han fet agafar ganes de cosir i per Reis em demano una màquina, no puc esperar més!
Moltes felicitats per les 500.000 visites! El meu mail és saaire@gmail.com

cristina ha dit...

El vostre blog inspira ... Felicitats i endavant.

Em dic Cristina i el meu mail es cristinapf74@gmail.com

Fins aviat !!!!

Somni-sdePilola ha dit...

Això es un orgull!!! Moooolllllttteeeessss feeeellliiiccciiiitttaaatssss!!!
M'apunto al sorteig es clar.....!

Sílvia
Silvia@somni-s.com

Anònim ha dit...

Felicidades Marta, 500.000 somos muchas visitando tu blog, estamos enganchadas a tus entradas de cosas nuevas. Te deseo todo lo mejor. Yo tambén me apunto al sorteo.
yolimorehe@hotmail.com

Josefina ha dit...

!muchísimas felicidades!me encanta tu blog,lo miro cada dia,yo tambien hago
patchwork,y me gustaria entrar en el sorteo besitos
biya2802@hotmail.com

Edurne ha dit...

Hola! no me suele gustar participar en sorteos, pero es que me encanta el blog, me inspira mucho, ya te lo he dicho alguna vez, y además suelo dejar casi siempre comentarios, así que por esta vez me apunto al sorteo.
mi mail:
edurtze@gmail.com

A ver si tengo suerte porque lo que sorteas es "molt bonic" (oso polita)
Edurne

Anònim ha dit...

Moltes Felicitats!!!!!!
Cada vegada som mes les que mirem el teu (i una mica nostre) blog.
Que no decaiga!!
M.C. Doñate
karidonate@gmail.com

Eulalia ha dit...

Hola Marta¡¡ Me apunto al sorteo :)
Y felicidades por las 1.000 visitas¡¡
Bueno, te dejo mi información:
Nombre: Lali

Mail: laliceldran@gmail.com

Blog: mamahazteunblog.blogspot.com

Me hago seguidora tuya y me llevo la foto al lateral de mi blog :D

Un abrazo Lali y Silvia :)

Aigua d'espígol ha dit...

Que fort Marta!!! 500.000 visites!!!! Quina passada!!!
El meu mail: judit.rusinyol@gmail.com.

.mOntse.! ha dit...

Enhorabona per totes aquestes visiteees! ^^ Moltes moltes felicitaats! ^^ Evidentment m'apunto al sorteig! :P El meu nom és Montse Palau i el meu email entrenuvolsdecoto@gmail.com
Petons

olga patch ha dit...

Muchas felicides a todo el equipo y a la nueva modelo... menudo fichaje. Me apunto al sorteo.
olgaprofe2010@live.com
Un gran besazo,

Àngels ha dit...

Felicitats!
Clar que hi han tantes visites, amb les coses boniques que feu...
Segueix així!
gadgetab@yahoo.es

P Tons
Àngels

Mercè Patchwork ha dit...

Moltes felicitats, m`agrader molt mirar el teu blog.

M`apunto al sorteig a veure si tinc sort.
merce.arnalot@gmail.com

Una abraçada Mercè

lola ha dit...

hola soy una fiel nueva seguidora me quede prendada de tu tienda en una salida a vic y tengo las fotos que le hice.
me apunto al sorteito y felicidades
lola.faraona.espa@gmail.com

bessss

Anònim ha dit...

Hola Marta, moltes felicitats per totes aquestes visites.Molts cops entrem i no diexem cap comentari, i no hauria de ser així.
Continua amb tantes idees i tant bon rotllo.
PEr moltes visites més.
Núria
ninieta4@gmail.com

ohlalamavieenrose ha dit...

Marta, no saps el que m'agradaria viure més a prop per poder fer classes al Tela Marinera...i més, des de que vaig venir a veure la teva botiga i vaig poder firar-me amb algunes cosetes per poder fer a casa. M'encanta poder entrar cada dia per veure les coses tan boniques i originals que feu.Fas un treball fantàstic que ara veus recompensat amb l'astronòmica xifra de visites que estic ben segura que aviat duplicaràs !!
Moltes gràcies per inspirar-me
1 petó
Rosa

ah ! m'apunto al fantàstic sorteig que fas ...
el meu mail és : davantaldesucre@hotmail.com

la.lluna.d.abril ha dit...

Estic molt contenta que el comptador vagi pujant i pujant. A mí no m'estranya per cadascuna de les publicacions que feu, en elles s'hi mostren uns treballs, fantàstic, amb combinacions de robes, i amb idees molt engrescadores.
Seguiu així.
Una abraçada
la.lluna.d.abril@gmail.com
Http://lallunadabril.blogspot.com.es

Cris ha dit...

Que be!!! m'apunto!!!
krispeteta@gmail.com

Maria ha dit...

M'encanta seguir el teu blog casi a diari!!!! Salutacions desde castelló, i a vore si en toca a mi el sorteig!!! Jjj
Alemany47@hotmail.com

Laura Millet ha dit...

Moltes felicitats! Tens un blog maquissim! M'apunto al concurs i moltes gracies!! lauramillet@yahoo.es

Anònim ha dit...

El teu blog és especial, estic al dia , i m´apunto al concurs.
rmbonaventura@terra.es

cori grau ha dit...

Felicitats de veritat.
Ens hem vist a Sitges pero no he estat encara mai a la teva botiga. Prometo fer-te una visita ben aviat, si puc per fer algun curs.
M´agrada molt el teu bloc....... es que senzillament es diferent.
Aqui teniu el meu mail:
corigraugil@gmail.com

Vane ha dit...

Enhorabona!!! 500.000 visites són moltes visites!!!
M'encanta el bolso!! i la caixa es veu xulíssima!!!
És impressionant tot el que arribeu a fer al TM, realment és un goig sempre poder passar per veure-ho, felicitar-te perquè tens unes teles impressionants, són precioses!!
També felicitar-te per l'entrevista a la revista de patchwork, no s'havia com havies començat, i realment poder fer del teu hobby una feina.. millor que millor!!!
I ara a esperà.. a veure si tinc una mica de sort i amb toca algun dels regals!!!!
vane.asensio@gmail.com

Ara cap al milió!!!

Mónica ha dit...

Hace un tiempo que sigo tu blog y me encantan todas tus entradas.
Muchas felicidades por las 500.000 visitas!!!
Me apunto al sorteo.
monicacre@gmail.com

Rut ha dit...

Enhorabona!!!!!!!!
Moltes felicitats.... som moltes les que entrem, per agafar idees.... i veure el que feu diàriament....
Un peto a totes
El meu mail:

ruth.chuecos@montbui.cat

Xili ha dit...

Hola Marta, moltes felicitats!!! t'ho mereixes per aquest blog tan fantàstic que tens!!!!
M'apunt al sorteig :
xilimoll@gmail.com
http://estalleretdenaxili.blogspot.com.es
Una abraçada

marta de Mallorca ha dit...

Enhorabona Marta TM!!!!
Ets una curranta i t'ho mereixes!
Mirant tota sa feina que fas i fins on has arribat me dones coratge per arribar a fer lo mateix que tu a sa meva roqueta ;)

M'apunt al sorteig
Marta de Mallorca

marta_marteta_1@hotmail.com

Maite ha dit...

Hola Marta!
Jo també sóc una de les teves 500.000 visitants assidues...! M'agraden molt els treballs que ensenyes, les teles que feu servir i les fotos que penges: sóc molt artístiques! Passo els estius prop de Vic, així que no descarto visitar-te ben aviat!
El meu correu és maitejim@gmail.com
Enhorabona i molts petons!

Cristina ha dit...

Enhorabona pel rècord!!!
Es un gust obrir la pàgina del teu blog. Sempre ens trobem alguna sorpresa.
M'apunto al sorteig!! Te molt bona pinta...
cristinaxcg@gmail.com

Gràcies per donar-nos aquets moments...

Anna Massagué ha dit...

Moltesd felicitats Marta des de La LLacuna!!! (perque no estarem més a prop, aihhh...)

Cap el milió i endavant!!!

M'apunto al sorteig:
annamassaguepalau@gmail.com

Una cordial salutació.

Pilarín ha dit...

Primer de tot: Felicitats, Marta, pel teu talent i creativitat que ens encomanes!!! I moltes més visites que en tindràs!!!!!

Ja m'he dut la informació al meu blog. Ara et deixo les dades per a participar al sorteig:
Pilarín
pilarpalamos (@) gmail.com

Petonets des d'un Palamós ensoleiat (es nota que és el meu aniversari i estic contenta? Jajaja!!!

Pilarín


núria ha dit...

Hola Marta. Per molts anys!!!

El blog és tan bonic i tan ben presentat i hi ha tantíssimes idees que no m'estranya que tinguis tantes i tantes visites....

Altra vegada per molts anys!

núria

justa ha dit...

Bon dia guapa
que be cuantes visites
jo també m'apunto
justamartin@gmail.com

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS MARTA, SI TENS TANTES VISITES ES PER LA DEDICACIÓ QUE TENS AL TEU BLOG DONCS NO HI HAN GAIRES QUE L'ACTUALITZIN DIARIAMENT OI???? FELICITATS!!!

M'APUNTO AL SORTEIG
anacalvino7@hotmail.com

GRACIES!

Silvia ha dit...

I tant que vull participa!
Moltes felicitats per les visites i pels treballs i les robes tan maques que feu...
Amb el vostre permís m'apunto...
silvia74entrecosturas@gmail.com
silvia74entrecosturas.blogspot.com
Gràcies.

Barbara ha dit...

felicidadesss!!!!
tengo la revista de patchwork en la que sale tu entrevista y un proyecto...me encanta!!
por 500000 visitas mas!!!

muuuaaacks

px.barbara@gmail.com

Tres junto al piano ha dit...

Enhorabuena Marta, tu blog es inspirador y la forma de combinar las telas nos tiene enamoradas.
Un beso y ¡¡enhorabuena!!
tresjuntoalpiano@hotmail.es

Isabel B. ha dit...

muchas felicidades!!!!!!!!!!! ahora a por el millón.
cuenta conmigo para el sorteo.
isabelalvic@hotmail.com

Anònim ha dit...

Carai!!! Quantes visites!!! Això és molt gent!! Una trecera part dels manifestants de l'11 de setembre!!!
Un gran plaer contribuir en aquesta celebració. Espero que arribis aviat al milió!!

clara.salvans@gmail.com

Moltes felicitats Marta!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marta! Sóc una seguidora fins ara anònima, per aquest blog vaig iniciar-me a la costura i m'encanta! trobo el teu blog dinàmic, senzillament fantàstic!
I vull participar en aquest sorteig es clar!
El meu nom és Dolors i el meu correu: dolxavi@hotmail.com

I per moltes i moltes visites més!!

Núria Moltó Miralles ha dit...

Holaa, fa ja uns mesos uqe entro en el teu blog, crec que és un dels més interesants i creatius. Es nota que t'agrada el que fas i ens contagies amb el teu somriure i el teu bon fer. Si un dia vaig a Vic, passaré a fer-vos una visita. Una abraçada.

Em dic Núria i el meu correus és: nmolto1@gmail.com

Molta sort a totes, es guanyi o no, segur que seguirem aprenent moltes coses de tu.

Felisa ha dit...

Felicitats Marta! aixo es molt important, pots estar orgullosa de tenir tantas "fans" de TM. Cada dia consulto el teu blog, quina llastima no viure a Vic. Valoro molt la feina vostra ja que teniu una botiga preciosa amb unas robes tant actuals i molt maques.
M'apunto al sorteig :
F_Soriano@sagitron.com

LUZ ha dit...

Muchas felicidades!!! Y muchisimas gracias por vuestras ideas y vuestro buen gusto. Gracias por compartirlo.
Ahora a por el 1.000.000!!!
LUZ
luzmarinav@hotmail.com

anna ha dit...

Hola Marta!! Primer de tot felicitarte a tu i le reste de gent que fa que tot sigui tan fantastic, per les idees, per les robes, etc....Encara que no vinc a la vora (BCN), sempre busco un dia per venir a veuret i poder estar dins la botiga i gaudir de aquet cofre de sorpreses que tens. El blog tambe m agrada, pero jo soc mes de relacio humana. Dons despres deixar els meus grans eligics per tot lo teu esforc, et deixo les meves dades:
anisoriano@terra.es

Rosa Jove ha dit...

rosa
Mira el teu bloc es una droga, per mi, cada tarda el miro i sempre aprent algo mou. Estic molt enganxada . Felicitas, Marta
rosa.jove.charles@gmail.com

mariona ha dit...

Moltes felicitats!!!!
Jo soc nova en aquest món del patchwork però fa molt de temps que segueixo aquest blog dia a dia.
m'encanta!!
mariona
merywon50@gmail.com

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marta!!! M'apunto al sorteig, ja que segueixo el teu blog, encara que jo no tinc cap, pero mai se sap.
Gracies per deixar-nos tantes idees per fer.
Un peto

annacarrasco2000@yahoo.es

Francesca ha dit...

Marta!!!!

Moltes felicitats! Això només és el resultat de la vostra feina, teva i també de la Montse, això està clar.

Ja veus que en unes poquetes hores tens un munt de missatges! Això vol dir alguna cosa, has comptat quantes visites diaries tens??Segur que una pila!

Jo també em vull apuntar al sorteig... no em toca mai res... però potser algun día em toca alguna coseta... i si és del TM molt millor!!!

rocacf@gmail.com

Ara ho publico al blog per si algú queda que no ho hagi vist!
Un petonàs per les dues!
Cesca

Anònim ha dit...

Enhorabona!!!! Que bé 500.000 entrades! D'aquí poc aniràs al milió, no en dubto gens!!
M'encantarà participar al sorteig que proposes... el meu mail: martio@alber.cat
Fins aviat!
Mar.

Alba Gb ha dit...

Per cert, també m'agradaria participar en el sorteig! El meu mail és albagb35@gmail.com

Anònim ha dit...

Muchas felicidades y que sigamos muchas más ,me apunto al sorteo mariarg1963@hotmail.com

Silvia Bachs ha dit...

Hola Marta!! Moltes i moltes felicitats. Soc una gran seguidora del blog i del feis i de tot allò que estigui relacionat amb vosaltres. No visc molt molt lluny però la logística m'impedeix venir tot el sovint que voldria, així que em conformo en venir de tant en tant a comprar qualsevol de les teles, llibres i accessoris tan "estupendus" que tens i en visitar cada dia el teu blog. Simplement, m'encanta!!!! Molta sort.
Compartiré la informació en el meu perfil "artístic"... "el follet valent". ... encara queal vostre costat, i en la realitat també, son una aprenenta.

Soc la Sílvia i el meu email és: elfolletabadessenc@gmail.com

Sort i gràcies per ser-hi!!!!

Mamba negra ha dit...

WUAWWWWW quin munt de visites que teniu. moltisimes felicitats!!! M'encanten les coses que teniu a TM, llastima que estigueu tan lluny jejejeje

M'apunto al sorteig amb el teu permis:

mambanegra099@gmail.com

Petons,
Belén

Letes ha dit...

Jeje avui estic de sort. No només t'he trobat i he vist el suro amb la tela tan maca sino que em puc apuntar al sorteig!! Genial, m'agrada molt lo poc que t'he vist, pero ja n'estic enganxada!

I tant que m'apunto al sorteig, moltes gracies. El meu mail es: lmasana@gmail.com

Txell Lleal ha dit...

Ep Marta, per mi ets com de la familia. Entro al teu blog cada dia per anar veient el que publiques i tot el que ens ensenyes, i tant tu com les teves alumnes fan unes coses precioses. I més d'un dia m'escapo fins Vic per fer-te una visita (sóc de Badalona). Així que moltes felicitats a totes, perquè totes feu possible aquest blog tan fantàstic.
I si em deixes, m'apunto al sorteig amb moltissima il·lusió!!!
El meu mail: m.lleal.moya@hotmail.com

Un petunarru molt gran!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats per les 500.000 visites!!!!

M'encanta el teu blog,fas unes coses molt xules i molt modernes!!!

M'apunto al sorteig:
msisquella@hotmail.com

M. José ha dit...

Hola, Marta!!! Fa un temps vaig anar a parar al teu blog per casualitat i desde llavors no el deixo de mirar cada dia, la veritat és que cada dia penso: Què haurà penjat la Marta? Al juliol vaig tenir l'oportunitat d'anar a la botiga i em va encantar!!! Tinc pendent una nova visita a la botiga per veure aquestes robes que només tú saps trobar, desitjar-te molta sort i que no canviis mai, i si em permets apuntar-me al sorteig.

El meu mail:

mjtorrescorbacho@gmail.com

Una abraçada,

Guaranita ha dit...

Moltes felicitats!!!
a mi també m'agradaria participar en el sorteig.
artes_laguaranita@yahoo.es
http://guaranita.blogspot.com

pentonets

Rossana

Anònim ha dit...

Felicitats, Marta,

El teu blog és un pou d'inspiració i el resultat de molta i molta feina.
Gràcies per compartir-lo

M'encantaria participar en el sorteig.

Susi Martín
descen@wanadoo.es

laura ha dit...

Guauuuuu, mig milió de visites!!! Quin èxit!!!
www.lauragldl.blogspot.com
lauragldl@gmail.com

Rut ha dit...

Enhorabona!!!!

Som moltes les que entrem molt sovint a veure, les teves creacions i ens dones moltes idees.

Felicitats...
ruth.chuecos@gmail.com

Laura M. ha dit...

TELA TELA amb la mà que tens !!! Moltes felicitats per el piló de visites!!! No m'extranya gens ni mica! i encara son poques ;)

A banda de la felicitació per ser font d'inspiració entre el TM i les teves alumnes, m'apunto al sorteig, i, en un futur espero q no molt llunyà a ser alumna teva. Pujo a viure cap al Nord !!! El que fa l'amor... ;)

el meu correu es ...

lmarqueshu@gmail.com

i el meu humil blog...

http://lacucabonica.blogspot.com.es/

M carmen ha dit...

MARTA MUCHAS FELICIDADES POR TANTAS VISITAS!!POR SUPUSTO ME APUNTO A TU SORTEO Y TE LLEVO A MI BLOG.BESITOS.morillocadalso.terrasa.mcarmen@gmail.com

Anna ha dit...

Hola Marta, per casualitat vaig descobrir el teu blog i ja he comprat en una ocasió per correu. Tinc pendent venir a la botiga i pot ser un perill perque ara estic embarassada i segur que trobaré coses precioses!
Felicitats per tantes visites
annacomalada@hotmail.com

Neus ha dit...

Moltes felicitats!! espero que això cada dia vagi en augment perquè tens un blog fabulós, ple d'activitat i idees. El meu correu neuscc@hotmail.com

un petó!

azucena ha dit...

hola marta felicidades por tu blog y tantisimas visitas que tienes, me apunto a tu concurso mi nombre azucena del olmo sansegundo y mi blog paratenertiempo.blogpost.com
email mariaazucena6980@hotmail.com
un saludo

Mari Cruz ha dit...

Muchas felicidades por tantas visitas,me encantaria participar en tu sorteo.(cruzmonjara@hotmail.com).Un saludo
Mari Cruz

Judit Vilagran ha dit...

Jo vull participar en el sorteig i amb el Tela Marinera.
Gràcies, per la teva paciència, dedicació i il.lusió.
M'agrada cosirrrrrrrrrrrrrr i venir al Tela Marinera.
El meu correu és:
judit135@hotmail.com

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marta!!! També a tu, Montse!!!
Feu un equip Tela Marinera de bo!!!
Estic molt feliç de poder compartir amb vosaltres moltes estonetes!!!
Petonets molt i molt forts!

rgutierrezgongora@gmail.com

Pilar A ha dit...

Marta, celebro les 500.000 amb tú. Felicitats!
armengolpuig@gmail.com

Montsec ha dit...

Primer de tot, felicitats !!!!!!!.
És inhabitable no entrar en aquest bloc tant fabulós i on s'hi penja tantes coses maques.
Estic molt orgullosa de venir a les classes que s'hi fan a Tela Marinera.
I ara , a provar sort si em toca alguna cosa o altra.

Vanesa Clares Masdeu ha dit...

Enhorabona! I ànims a continuar, que ja veieu que sou la inspiració i el cuquet per a molta gent.

Ja m'agradaria tenir-vos a prop...

vanesajgr@gmail.com
Vanesa.

Iolanda ha dit...

Enhorabona! 1/2 milió de visites és una passada!
Deixo el meu correu a veure si tinc sort:
iolanda@deliri.net

david grimal ha dit...

DIR-TE SOLAMENT UNA COSA NO HI HA DIA QUE NO ENTRI AL TEU BLOG, ES UN GUST
PELS SENTITS. MOLTES FELCITATS!CONTINUA AMB LA MATEIXA DELICADESA I BON GUST. TINC MOLTES GANES DE VENIR A VIC,I VISITAR-TE.
davidgrimal201@gmail.es

david grimal ha dit...

Moltes felicitats .Saps el que faig cada dia quan tinc la mainada al llit.Mirar TM a veure que heu fet, tinc moltes ganes de venir a veure-us.

Vero ha dit...

:) Otra que se apunta al carro. Me encanta todo lo que haceis. Es todo precioso!!! Yo encontré tu blog por casualidad y al final resultó que TM estaba a escasos 300 metros de mi casa!!!!

Mi correo es:
rexistroswebsARROBAgmail.com

bipa qzetes ha dit...

uau quin munt de comentaris!!!! a mi mai em toca res i menys si les probabilitats son tant baixetes.... pero per intentar-ho que no quedi!! molts felicitats!!! bipaqzetesARROBAgmail. com

Dolcesmans ha dit...

Nena!!! Marta quin exit!!! Estic molt contenta per tu!! T'ho mereixes ets una artista nata, i no ens oblidem de la montse una altre artista!! Sou genials aviam si divendres per fi puc venir!!! Muakkkkkk

Silvina ha dit...

Muchas Felicidades por las 500.000 entradas...este blog es muy bello...cuanta creatividad!!!!

Carme Mateo ha dit...

Moltes felicitats per tantes visites , jo cada dia et segueixo
M'apunto al sorteig
carmemateo10@hotmail.com
Petons

Anònim ha dit...

M'encanta tot el que feu. M'agradaria anar un dia fins a Vic per conèixer la botiga i a vosaltres. Un petó.
María

mrc24464@gmail.com

Gemma Patchwork ha dit...

Moltes felicitats Marta! He començat fa poc però estic molt contenta d'haver-ho fet. Gràcies! Les teles de les caixes són maquíssimes, me les vaig mirar i vaig pensar que era un bon regal a demanar per reis...però ara que ho penso d'aquí a reis ja no en quedaràn.....

gemmaprad@gmail.com



Anna ha dit...

Quina canyaaaaaa!!!!!! Moltes felicitats Marta, ets una crack!!!!

M'apunto: annapique.1@gmail.com
anna-totunmon.blogspot.com

Que hi hagi sort!!!!!!

Anna

Anònim ha dit...

Hola!!!
Gràcies al vostre blog m'he decidit a començar a cosir, agafant idees, fascinant-me amb les robes... Gràcies!!!! Tela Marinera em cau lluny,no saps quin greu!!!
Enhorabona per la fita aconseguida!!!
El meu correu és giselanmARROBAyahoo.com

Roser ha dit...

Moltes felicitats Marta per aquest mig milió de visites!
M'encanta el TM! Cada dia miro el teu blog. És genial tot el que feu, les teles xulíssimes i la botiga molt coquetona.

M'encantaria participar al sorteig
mail: fornells_pujol@yahoo.es

Endavant!

corapensa ha dit...

!MAdre mia cuanta gente! bueno ya sabes que me gusta tu blog,y me apetece participar.mi nombre maria jose gomez y mi e-mail corapensa@gmail.com

Anna Teis ha dit...

Tela, tela marinera. La veritat és que el nom mateix ho indica. Jo fa poc que coso i no tinc gaire temps per venir, però venir a fer-ho durant el juliol va ser tot un privilegi el pròxim torno segur Marta. La veritat és que les visites, creixen i creixen, quan he entrat jo ja en portaves 7000 més.
Bé per descomptat jo també m'apunto.
Moltes graices.
Sóc l'Anna Teis i el meu e-mail és annatv6@gmail.com

carmen BENITO ha dit...

SOC LA MARI CARMEN DE MASNOU ALMENYS 5OOO ENTRADES SON MEVES '''''''''''''M'AGRADA TANT I TANT ES MARAVELLOS . DEDE LA DISTANCIA OS ADMIRO I OS ESTIMO UN MONT TOTES PLEGADES FEU UNA PIÑA GRANDI..............SIMA MOLTS PETONS ME APÙNTO AL SORTEIG esquima@esquima.org

GEMMA ha dit...

Ole, ole, ole!! aquí a Arenys ja saps que tens un bon club de fans!!

Felicitats!!

ENTRE ROBA I RETALLS ha dit...

UALA!!!!! QUÉ GUAY!!!!! UN SUPER-SORTEIG!!!

AQUI ET DEIXO EL MEU CORREU, A VUERE SI TINC SORT, és ivinyasort@terra.es

I el dia que vingui per Vic, no ho dubtis que vindré a veure't, seguiexo el Blog i veig moltes coses boniques.

Una abraçada!!


Isabel

Irene ha dit...

Moltes felicitats! quina passada de visites!!

jo tb m'apunto al sorteig!

el meu mail és: igsubirats@gmail.com

Gemma ha dit...

Felicitats pel blog. La veritat és que és una gran font d'inspiració, que em motiva per iniciar petits nous projectes (petits però interessants). El meu mail: gmurgades@gmail.com

Maria P. ha dit...

Moltíssimes felicitats! 500.000 visites! De veritat que te les mereixes Marta! Amb tota la feina que fas..., te'n mereixes moltes més! :) Fa dos anys que vaig començar amb el Patchwork i he de dir que em va animar el teu blog. Tinc moltes ganes de tornar-vos a visitar!

El meu correu és: mariepc777@gmail.com

Fins aviat,


Maria P.

Lore ha dit...

Hola Marta,

Aquesta setmana no podia passar de llarg sense deixar cap comentari.

Enhorabona!

...i a veure si tinc sort

Anònim ha dit...

M'agrada moltissim tot el que hi ha al blog. Que tingueu 500000 visites mes.
salutacions.

Anna.
annamorenorubiralta@hotmail.com

Anònim ha dit...

Moltes felicitats al TM!!!
Endavant i molta bona sort!! ;)
dmarti66@gmail.com

lluisarc ha dit...

MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!!
M'agrada molt el vostre blog. Sou fantàstiques. Cada dia el visito. Os tinc enllaçats al meu blog.
Seguiu així.
Petonets!
Lluïsa
lluisarcl@gmail.com

Anònim ha dit...

I tant que és tela marinera 500.000 entrades!!! Felicitats!
Montse
(costaquintana@terra.es)

Anna ha dit...

Moltes felicitats! M'encanta el blog i l'activitat que s'hi mou! La consulta que hi faig és diària!

Jo també m'apunto al sorteig!!
avilarub@gmail.com

Una abraçada!
Anna!

Mela ha dit...

Moltes felicitats !!!! tant pel nombre d'entrades com pel blog.

Xènia ha dit...

Deu, n'hi dó, precioses les teles... apali, apel milió, de mentres et deixo la meva adreça pel sorteig:

xeniatorras@vivet.cat

Anònim ha dit...

Tot el que feu a Tela Marinera m'entusiasma, et desitjo que dupliquis les entrades.


mcondins@terra.es

Anònim ha dit...

Enhorabona Marta!!! me'n alegro molt per tu, t'ho mereixes!! D'aquí quatre dies el milió de visites! Segueix així

M'apunto al sorteig!
Nu
nuria@nubox.biz

Anònim ha dit...

Simplement curiós!
No he cosit mai res de patchwork, però estic "enganxadissima" al teu blog. No puc passar més de dos dies sense fer-hi un cop d'ull.
Quan tingui temps... M'ENGANXO AL PATCHWORK!

Enhorabona,
gemmasala32@gmail.com

Cuqui ha dit...

Enhorabona per aquest número tant astronòmic d'entrades i que espero que siguin moltes més ben aviat!!!

Les meves dades pel concurs són:

cuqui40@gmail.com

http://mansamigues.blospot.com.es

Petons.

Carla ha dit...

Waw! Un sorteig al TM! <3 No me'l perdria per res del món. ;)

Visca la Marta, la Montse i el TM!!!

El meu correu: carlac323@gmail.com

Carla C.

Núria ha dit...

Felicitats, m'agrada molt totes les coses que fas, sempre que puc hi entro per agafar alguna idea.
M'apunto al sorteig
nurianc@hotmail.es

Anònim ha dit...

Ja ho he trobat!!! val a dir que les fotos del bloc són molt maques i promociones els monuments de la nostra ciutat.
Visca la creativitat!
Fins dilluns
eforcada@xtec.cat

Helena ha dit...

No puc acabar el dia sense veure la pagina de T'M. Ja es un ritual. Moltes Felicitats.
Helena

helena.orts@gmail.com

Montseta ha dit...

Felicitats per les 500.000 visites!!!! T'ha de portar molta feina però realment es un dels blogs que no deixem de visitar... els numeros canten! Molta sort i a pel 1.000.000 de visites!
montse.perez.bo (arroba) terra.es

Yolanda Lapeira ha dit...

Moltes felicitats!! Jo també vull participar al sorteig. M'agrada molt el vostre blog. I tinc pendent fer-vos una visita a la botiga.

Petonets desde Manresa.

ylapeira@gmail.com

Anònim ha dit...

M'apunto!!
He començat fa molt molt poc xo ja estic fent cosetes...us passare a veure aviat!!

Laia_80@hotmail.com

Anònim ha dit...

Jo també aporto el meu granet de sorra per fer pujar el comptador de comentaris i aconseguir un nou recor!!! ;)
Diana

dfort@hotmail.com

Sandra ha dit...

M'encanta aquest blog,sempre trec molt bones ideies,grácies i felicitats=D
Sandra

sandragobo@gmail.com

Anònim ha dit...

Et visito cada dia Marta! Feu unes coses super xules. Moltes felicitats!

mariepc777@live.com

Anònim ha dit...

Marta, quines fotos tan xules aquestes de l'estudiant de vic amb I love tela marinera... m'encanten!!!! i també els bolsos, les robes, les idees... en fi, m'encanta tot, i sobretot que sigui dimarts a la tarda per venir a cosir una estoneta...

una abraçada i fins dimarts!i... FELICITATTTS per totes les visites!!!!

Isabel Claveria

Gemma ha dit...

Moltes Felicitats!!!
fa molt poc que he entrat dins el món del patchwork i tot s'ha de dir: des que vaig descobrir el vostre blog m'ho agafo amb més il.lusió!! Gràcies per ser aquí!!
una abraçada!!!

bolquersimes@gmail.com

Mercedes ha dit...

¡Hola Marta!
Enhorabuena por vuestras 500.000 visitas y por darnos la oportunidad de ganar tan preciosos regalos.
Me llevo la imagen y el enlace a mi blog.
bolsadebotones(arroba)gmail(punto)com
Besotes!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!! M'encanta el vostre blog i sovint el visito!! Feu coses molt xules!! Fa un any que he començat el patchwork i m'encanta, he trobat el meu hobby!!
M'apunto al sorteig també:

Anna (adct7@hotmail.com)

A continuar així i seguiu penjant tantes fotos com fins ara que doneu moltes idees,

petons!!

marta batalla ha dit...

Moltes felicitats pel blog. És precios. Sempre trobes un munt d'idees. Són tan maques que sempre tens ganes de fer-les.
Intento visitar-vos cada dia.
No canvieu d'estil!
Una abraçada.

Marta.
A mi també m'agradaria participar en el sorteig!
El meu correu: batalla.m@gmail.com

Judith ha dit...

Enhorabona per aquest munt de visites! no m'estranya gens, ja que és un blog fantàstic!

Judith
jsolar@wanadoo.es
http://unraconetalmon.blogspot.com

Nuria Serra ha dit...

El mèrit és teu Marta! Gràcies de compartir el mon del patchwork! Amb moltes ganes de poder venir a fer un curs aviat!

Núria
nuria.canadell@gmail.com

Anònim ha dit...

Enhorabona per aquestes 500 mil visites! No hi ha dubte que és un èxit!

carlaferre88@gmail.com

«El més antic ‹Més antic   1 – 200 de 222   Més nou› El més recent»
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...