dilluns, 29 d’octubre de 2012

Tela de pissarra al Tela Marinera

NO EN QUEDA!!!!!!!
en tornarem a tenir però....ja us avisarem.


NOVETAT!
Tela de pissarra a metres per cosir i fer mooooltes coses ... a mi no em paren de venir idees i més idees ...de moment una corona i una pissarra portàtil ... però no us penseu pas que ens aturarem aquí ... podeu cosir... un individual per donar el sopar als nens i així mentre sopen van pintant, un tapet al centre de la taula amb el nom d'on seu cadascú i el menú que hi ha, una bossa per anar al cole amb una dedicatoria diferent cada dia, una pissarra a la nevera de la cuina amb lo que hem de comprar, un calendari d'advent amb butxaquetes de tela cosides sobre la pissarra... en fi... anirem pensant i cosint.
Val 15 € al metre i fa 1,20 m. d'ample, mínim de compra 50 cm. encarrega-la a marta@telamarinera.cat
Kit corona amb tela de pissarra, 18 €
Mireu al blog de la Cristina quina PUBLI que em fa!...merci guapa. NO PARIS DE COSIR





Fins aviat
Marta del TM
PD: els rotuladors de guix líquid van genials... a Vic els venen a la Mater.

10 comentaris:

Aigua d'espígol ha dit...

Jejejeje!!! No em crec que sigui la primera en fer un comentari!!!

Jo ja tinc el meu tros i, és cert, amb retolador líquid queda perfecte!!!!

A veure si l'estreno el dia de la castanyada.

Cristina ha dit...

Genial, genial, genial!!!!!! Súper, súper, súper!!!! Els nens han pintat i esborrat les pissarres durant una hora!!! I aquests retoladors de guix són "lo más"! ;))) totes les idees que tens són....uffffffff!!!! Irresistibles!

Antònia ha dit...

Carai Marta quina passada de tela!!!!!!! Es genial els treballs que es podem arribar a fer! !!!!! Ja se quina inversio fare dema. .......je je. Bona nit

cristina ha dit...

Tens raó, Marta, la Cristina és una molt bona publicista del TM!
Jo no sé cosir GENS NI MICA (només botons...)i gràcies a totes vosaltres que m'heu fet entar ganes d'aprendre... AVUI M'HE COMPRAT LA MEVA MÀQUINA DE COSIIIIIIIR!!!!
Se m'han avançat els reis! Semblo una nena petita!!!! Ara només em fa falta aprendre a cosir...
Felicitats a tu i a totes les teves al·lumnes! Si jo visqués aprop del TM et prometo que tindries una nova al·lumna i clienta, tens coses PRECIOSES!

sweetpach ha dit...

Hola,

Quina passada ens a agradat molt.

Un peto. Raquel i Neus

Anna ha dit...

Aquesta tela és genial!! quina pena no viure a prop de vic per venir cada dia al TM a veure totes les novetats i aprendre coses noves!!!!

Anna ha dit...

Aquesta tela és genial!! quina pena no viure a prop de vic per venir cada dia al TM a veure totes les novetats i aprendre coses noves!!!!

Olga Cabello ha dit...

Ets ets una font inesgotable d'idees.

Un petonet.

Olga

Cristina ha dit...

No m'ho puc creure!!! 2 Rotllos!!!!
No words...

Aigua d'espígol ha dit...

Que fort!!!! ja no en queda???? Que us l'heu menjat??? Jejejeje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...