divendres, 30 de novembre de 2012

Bota de Nadal de patch


Mira...estic negre....quan les fotos no es volen girar i surten de costat, em fan enfadar...he decidit només posar aquesta foto que és la única que es vol girar i si entreu en el blog de l'Helena, veureu  més fotos i quina iniciativa més maca que han fet amb aquestes botes.... mireu a DRAPETS


Fins aviat
Marta del TM
PD: per cert,no sé si us hi heu fixat....més de 600.000 entrades.....i aquest és el post nº 900...a veure si podem arribar a les 600 seguidores ben aviat!

3 comentaris:

lola ha dit...

es presios me agrada molt felicitats
bessss

Sandra ha dit...

que maco el mitjó!!!!! m'encanta!!!

drapets by helen ha dit...

marta! que no m'havia adonat que l'havies publicat!!!! :) segur que arribes a les 600!!!! i 900 entrades això vol dir una feinada al darrera!!!! petons m'encanta el 3 en línia però ja ho havia encertat el primer dia però no vaig voler xafar la sopresa!!! jejejeje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...