dimecres, 21 de novembre de 2012

www.nobale.net

La Noni ja fa temps que ve a classe al Tela Marinera...mireu quin estoig per les eines de cosir que es va fer més bonic.



Fa un temps ens va explicar que es dedicava a disenyar i a cosir roba per vendre per encàrrec. L'altre dia a la botiga ens va ensenyar algunes peces de la seva nova col.lecció. És tot, tot, tot preciós. Entreu a la seva web a fer el xafarder i ho veureu, es diu www.nobale.net, a part de la roba, hi veureu un video preciós de veritat que jo encara no havia vist i m'he quedat amb la boca oberta. M'ha fet gràcia que la Noni porta posat el davantal que va cosir i us vam ensenyar l'altre dia. Molta sort Noni!!!








Fins aviat
Marta del TM

10 comentaris:

Francesca ha dit...

acabo d'al.lucinar amb la Noni!!! mare meva quina artista i que amagat que s'ho tenia!!!
m'ha encantat!

lola ha dit...

la noni es una artistaza
besss

Vero ha dit...

Quina monada de roba!! ara mateix em conecto i ho miro!!

Defilsicolors ha dit...

Ufffff....sort que jo ja no tinc bebes, perquè et juro que seria la ruina per mi! M'encanta tot Noni...una passada...
Cristina ( No paris...)

Cristina ha dit...

Acabo de veure el video i estic així...OOOOOOOOOOO, amb la boca badada. Preciós

Olga Cabello ha dit...

Ara em conecto!!!!.

un petonet.

Olga

Lourdes ha dit...

Que bonito! me ha encantado

Besos

El didalet d'en Patch ha dit...

Que mono tot!!!! ;-)

Montse ha dit...

És molt xulo tot!! Llàstima que ja tinc les nenes més grans! però passaré l'enllaç a gent que conec que potser els hi pot interessar!

Nobale Premsa ha dit...

Hola noies! Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris! :)

També us vull dir que podeu seguir les novetats de Nobale al blog: http://blog.nobale.net/

Una abraçada!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...