dijous, 10 de gener de 2013

Festa Nadal 2012-2013

De totes les alumnes que sou....totes sou estupendes, precioses, simpàtiques, meravelloses, genials...però les 8 que van venir a la festa són les millors !!!!!!!!!!!!!, bueno i la Montse també, que si haguessim fet la festa fora de l'horari laboral segur que també hagués vingut!!!!
Hahahhahahah
Molt bon any al Tela Marinera a totes...smuak!


Més fotos d'aqui a una estona...
Ah i el resultat del sorteig de la guirnalda de les estrelles de l'amistat.
Fins ara
Marta del TM

7 comentaris:

Cristina ha dit...

Com vam riure eh!!!! Jajajajaja!!!! M'hagués sabut greu no poder venir! Llàstima que no em toqués res :( Però el millor de tot són les estones costurils compartides al TM amb tu, la Montse i la Bey. Muaaaaks!!

Montse ha dit...

OOOOH! Quines fotos més maques i que reguapes que esteu! Em sap greu no haver pogut venir, però amb els dos nens tant petits, i essent de tant lluny és difícil combinar-s'ho. Un petó gran gran!Fins demà!

Antònia ha dit...

Ohhh!!!!! no saps el greu que em sap no haver pogut estar amb vosaltres, pero la feina es la feina! Esteu totes molt i mots guapes. Petons i fin dilluns.:))

Antònia ha dit...

Ohhh!!!!! no saps el greu que em sap no haver pogut estar amb vosaltres, pero la feina es la feina! Esteu totes molt i mots guapes. Petons i fin dilluns.:))

Mela ha dit...

Ens ho vam passar molt bé, encara que fóssim poquetes!!!!!!

Anna ha dit...

Uuaaalaaa!!!! Quina festassa!!!
Anna

Marta ha dit...

Què bé us ho passeu! Molt bon any per a tu també, Marta!!
Petonets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...