dilluns, 7 de gener de 2013

Post post reis...

S'han acabat les festes de Nadal...un any més el TM s'ha omplert d'il·lusió i emoció cosint un munt de regals que segur que hauran fet feliç a moltíssima gent...a mi també em fa molt feliç pensar que tot allò que heu cosit ha sigut un èxit i que heu fet somriure a molta gent amb el fruit de les vostres mans...les meves filles també van tenir un regal cosit per mi, un estoig, de fet 2 estoigs per cada una, un per elles i l'altre per regalar a alguna seva amiga...haig de confessar que em feia certa por de que no els valoressin massa, barrejats enmig d'altres regals més llaminers, i ja acostumades a que els hi cusi altres coses...però no, van estar molt contentes i ho van expressar amb un somriure d'orella a orella...només en podem regalar un? va dir la Maria...senyal que té moltes amigues...millor!...t'en cosiré tans com amigues tinguis Maria...li vaig dir...se m'ha girat feina. Més avall veureu fotos dels estoigs...en fi...només volia compartir amb vosaltres això, aquest sentiment de que alguna cosa encara estem fent bé.

Unes fotos que m'agraden:






Els estoigs de l'amistat:




Han agradat els vostres regals de patchwork?
Fins aviat
Marta del TM

9 comentaris:

lola ha dit...

que bonics son, me agraden molt "los lunares"
es meus regals han agradat molt el buf a sigut la estrella del nadal
bessss

Cristina ha dit...

Quin post tan maco Marta...la veritat és que és emocionant veure que valoren el que has fet pensant en algú oi? I més si són els teus fills ;) No t'ho he pensat a dir al matí, però jo tenia plorera i tot pensant en el moment que desembolicarien el que havia cosit! Jajaja! Els meus regals van agradar molt...i això et dóna molta energia per continuar cosint pels altres! Les fotos molt xulis...

Sarah ha dit...

Que bonics Marta, són una cucada!!!

cristina ha dit...

Ostres, Marta! Em costa seguir-te el fil amb tantes coses que publiques! I no tinc temps per comentar tantes entrades com fas, tot i que me les llegeixo TOOOOOOTES, TOOOOOTES...
Tens unes al·lumnes super aplicades i majes i et fan una propaganta BESTIAL, sempre parlen bé de tu i del TM, es nota que ho diuen amb el cor i amb moooolt, moooolt carinyo.
Ha estat un plaer descobrir-te i aquest any que comença continuaré seguint el teu blog.
Gràcies per compartir tantes i tantes coses boniques! Si algun any puc fer algun curs de costura i aprendre a cosir no dubtis que em copiaré totes les idees que surten per aquí, amb el teu permís, és clar!
Moltes gràcies per tot i, realment, les fotos són molt guapes i les teves paraules emocionen... GRÀCIES!

Montse ha dit...

Guapa! M'he emocionat llegint aquest post! Se m'ha posat la pell de gallina pensant la raó q tens... I lo bonics q són aquests regals! I m'ha vingut el cap el promer dia q vaig venir a Tm, el recordo com si fós ara... Quin caliu i quines bones vibracions hi vaig sentir! Marta moltes gràcies p ajudar-me a ser cada dia més creativa i a ser miillor persona! Una abraçada!

Antònia ha dit...

Wapi em faràs plora!!!!!!! Tots el regals han agradat molt, i tot gràcies a tu per incentivar la nostra creativitat..Molts i molts petons, en veien d'aquí una estona!!!!!!!

ohlalamavieenrose ha dit...

Aquests estoigs de l'amistat trobo que són una idea genial i a més a més una autèntica monada !!
Enhorabona per tenir 2 filles que valoren aquestes coses

Marta ha dit...

Tot un detall aquests estoigs de l'amistat! Són maquíssims! No m'estranya que vulguin portar-li a les amigues! Valoren la teva feina i això és el més bonic de tot!! Un petonàs!

Mònica ha dit...

Ohhhh!!!! són increibles!!! ja tinc la roba a punt per venir un dia a CLub i fer-ne algun. Maquíssims!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...