diumenge, 13 de gener de 2013

Regal per mi :)

Ara ja fa molts dies del meu cumple, però és que encara no us ho havia ensenyat, i em sap greu perquè em va fer molta il.lusió...un regals d'aquells que et sorprenen, que no te'ls esperes.
Al bar on vaig a esmorzar cada dia, em van donar un paquetet. De seguida vaig endivinar de qui era....de la Cristina de No paris de cosir...quina monada l'embolcall oi? Tans detalls, vaig tardar una bona estona o obrir-ho.







Sorpresa...una llibreta amb superpoders per tenir grans idees...em va genial, perquè un dels meus pitjors malsons és aquest precisament, que un dia se m'acabin les idees.
MOLTES GRÀCIES Cristina, ets un sol.
Fins aviat
Marta del TM

7 comentaris:

Montse ha dit...

Oooooh quin super regal! Cristina ets única!!! I tu Marta... T'ho ben mereixes eh! Un peró gran gran a les dues!

Aigua d'espígol ha dit...

Uau!!!!!que xulo Marta!!!!
Per molts anys, encara que sigui molt tard!!!!!

Marta ha dit...

Quina sorpresa més maca!! I la frase que ha estampat és ben bonica! A disfrutar de la llibreta i a omplir-la de bones idees! Què segur que en tens moltíssimes!
Un petó!

Priscila ha dit...

Felicitats!
és precios l'embolcall, la llibreta, i sobretot el signfificat!

petons!

susana ha dit...

M'encanta, la Cristina es única!!
Felicitats atrasades!
Susana

cristina ha dit...

Genial la Cristina, té uns detalls sempre... felicitats a les dues!

Cristina ha dit...

Quin desastre...no em perdo mai cap post teu, i aquest m'havia passat per alt! jajajaj!!!! Et mereixes això i molt més, i estic més que segura que no se t'acabaràn mai les bones idees, MAI.Un petó!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...