divendres, 18 de gener de 2013

"Trapillo" també al TM

Algunes novetats...a partir d'aquesta setmana al TM també hi trobaràs madeixes de "trapillo" per fer ganxet...amb la compra d'una madeixa, et regalem el patró del cistellet.
Vindràs a veure els colors que tenim?


 



Vendre aquest material per telèfon, mail o blog, es imposible perquè no hi han dos madeixes iguals, es fa difícil estar posant i traient les fotos de l'estoc que tenim a la botiga continuament, millor veniu i ho trieu vosaltres mateixes a la botiga.
Fins aviat
Marta del TM

8 comentaris:

Aigua d'espígol ha dit...

Uffffff, deixo de venir dues setmanes i.... vaja que no reconeixeré la botiga!

Montse ha dit...

quina delícia Marta! i quins colors tant bonics! Perquè no montes un workshop?? jo m'apunto volant! un petó gran gran

Marta ha dit...

Què macos aquests colors!! M'agrada moltissim el cistell amb el detall de roba! Ohhhhh!
Un petó!

Cristina ha dit...

Ara si que si...ara si que m'arruinaré de veritat. Jajajajaj!!! Dilluns n'hi haurà??? Perquè jo no puc venir abans...jejeje! Totalment d'acord amb la Montse, Marta has de fer un monogràfic JA!!!!

Mònica ha dit...

Ahir quan vaig venir a la botiga m'hi vaig fixar, el puff, maquíssim i les cistelles tb!

Antònia ha dit...

Vinga Marta fes un monografic!!!!!!! Espero que dilluns en quedin!! Molts petons desde Nuria❄❄

Montse ha dit...

No pot ser!!!!!! Ara si que m'autoprohibiré venir, jejeje!!!!! Que bé, ja tinc ganes de veure què tens! Ganxets també? Que bé!

Atsuara Larina ha dit...

M'encanten les coses de trapillo. A veure si trobo la manera d’aprendre’n i posar-me en aquest mon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...