divendres, 1 de febrer de 2013

Aniversari TM, 5 anys!!!!!!

Uffff....no sé ni per on començar.
Fa 5 anys avui, 5 anys que va néixer el TM, el meu tercer fill com qui diu.
Mai, mai, mai m'he arrepentit d'haver-lo donat a llum. M'ha donat algun que altre disgust, molts nervis, moltes pors, però m'ha donat moltes més alegries, recompenses i satisfaccions.
M'agrada la meva feina, m'agradeu vosaltres, m'agrada el TM :)
Moltes gràcies a tots per ser-hi.
Quina il.lusió m'ha fet trobar aquestes fotos :)))))

Família, gràcies per la floreta, sou el meu jardí.

Diu el meu pare que no se'n recorda d'haver ajudat a muntar l'estanteria de la biblioteca....doncs si papi, tu també hi vas ser, igual que la mamà i en Gil i en Valentí. No recordes els "cacho" cargols que vas anar a comprar per collar-la ben forta!!!!! No caurà mai segur, segur...era de l'àvia Ios aquesta estanteria, com li hagués agradat veure la meva botiga de labors, amb lo què li havia agradat a ella cosir...






El rètol de la botiga, que fort, quina paciència que tenia, no sé pas si encara la tinc !!
Vaig dissenyar el rètol de l'entrada i el vaig cosir amb tela...clar, si haig de vendre teles, doncs què millor que el retol de l'entrada sigui de tela i cosit per mi no?
No crec que ningú s'hi hagi fixat mai !
Estava ben preocupada per si es faria mal bé, i mira després de 5 anys encara fa un bon goig!!
La meva mare també em va ajudar en això, bé de fet la meva mare em va ajudar en TOT, a cada racó hi ha un bon consell que m'ha donat ella. Gràcies mami.


Les nenes!!!!! Quin canvi, la Berta ha doblat la seva edat, la Maria no però ho sembla de lo gran que està també...no recordo en què em van ajudar en aquells moments però han fet que tot el camí fos molt fàcil. Les millors.

Veieu en la foto de sota aquests altaveus penjats al sostre? Els va posar en Nacho, ell va dir que m'ho faria i m'ho va fer, un dia abans de la inauguració :( però ho va fer :). T'en recordes que en va caure un ? Cada dia escoltem música gràcies a ell. Em va dir que tot sortiria bé i que havia de muntar la botiga, i va tenir raó, tot ha sortit bé, optimista on n'hi hagin...gràcies Nacho.

A les fotos de sota quina casualitat, en la primera surt la Dolors, quan vam començar, i en la segona surt la Montse...la Montse, perquè la Montse...es que la Montse...que us haig de dir de la Montse: sense ella us dic jo que avui no estem aqui. És el millor que l'hi ha pogut passar al TM i a mi. Ai ai que ploraré. Gràcies Montse.
   


Que buit que es veia tot no?
Encara no hi havia cap alumna, per tant encara no hi havia cap caixa!
Sabeu que hi ha alguna tela de la primera estanteria que encara la tenim!!!
Potser ha arribat l'hora de rebaixar-la, va...demà ho faig i us ensenyo una foto ;)




Quines ganes de riure que em venen quan recordo quan amb la Bey, la meva cunyada, vam anar a l'Ikea a comprar TOTS els mobles, i TOTS vull dir TOTS: estanteries, taules de cosir, taules de les màquines, cadires tamborets  taules auxiliars, el mostrador, el planxador, el tallador, l'armari de l'entrada.....i em venen ganes de riure perquè vam omplir 5 carros dels grossos, que pesaven tant i tant que les rodes no giraven, hahahahahah, i el problema va ser arribar a la caixa, ens va ajudar tot el personal de l'Ikea. Bey, gràcies a la teva empenta i alegria vaig aconseguir la seguretat necessària per ser professora com tu. Gràcies Bey.










Tots els mobles no es van montar sols...potser és el pitjor record que tinc d'aquells dies de nervis, abans d'obrir, no s'acabaven mai els cargols, cada cadira portava taaaaaaaants cargols, i aquells plànols de l'Ikea,..........que els vam avorrir per tota la vida hahahahah. Totes les amigues van cargolar dies i dies. Nenes des d'aquí us dic que no n'ha caigut ni un de cargol, NI UN, i a ningú se li ha desmuntat la cadira tampoc, en 5 anys no està malament. Moltes gràcies guapes!!

El dia de l'inauguració, el dia 1 de Febrer, ara fa 5 anys, també era divendres.
Vaig cosir i regalar una floreta a cada persona que em va acompanyar, i vaig escrire això a la paret:


Avui us diria exactament el mateix que vaig dir aquell dia:
Sense la tantíssima ajuda que he rebut, no ho hauria aconseguit.
Això si que és un jardí!!!!!!
Moltes, moltes, moltes gràcies, sóc molt feliç.

Un moment, encara no estic...us heu fixat que ja hem superat les 700.000 entrades al blog?
Flipo!!
Però això ho celebrarem un altre dia...
Si algú vol deixar un comentari, em faria il·lusió saber des de quan i com vareu coneixeu el TM
Gràcies per avançada.
Bona nit
Marta del TM

80 comentaris:

Maria ha dit...

Moltes felicitats TM!!, vos seguixc desde fa un temps i ja no puc deixar de visitar el blog a diari! Soy genials!
Per molt anys messssss!
Besos des de Castello

tat ha dit...

Hola marta,
Aquesta entrada que has muntat, com la botiga, es super maca i entranyable, que be m'ho he passat mirant-l'he, et felicito debtot cor.Has demanat que et diguessim quan fa que et coneixem, jo no fa cinc anys com la botiga, pero en fa un parell i haig de dir que estic contenta d'haverte conegut
Moltes, moltes felicitats i endevant, tu vals
Tat

Margarita ha dit...

Marta ! ... moooooooltes felicitats ! : )
M'ha agradat veure les fotos de l'inici del TM, jo vaig apuntar-me perquè l'Anna, cada cop que ens veiem em deia que m'encantaria i ... ha tingut raó, m'agrada molt haver descobert el patchwork i que vosaltres m'ho hagueu ensenyat.
Es una delícia tenir una estoneta per poder cosir a màquina...sort que et vaig fer cas i la vaig comprar !
Res, que no sabia avui ja feia 5 anys i com cada dia, abans d'anar a dormir, tafanejo al teu blog ... et desitjo el millor. Felicitats de nou.
Una abraçada ben forta !
Margarita C.

Montse ha dit...

Moltes felicitats guapa! M'has deixat sense paraules! Quina entrada més bonica! I quins records!!! M'has fet emocionar... T'ho mereixes! Només puc dir... Gràcies i més grÁcies! Jo vaig anar a parar al tm d casualitat! Necessitava uns fils de punt de creu i una bona amiga em va dir... T'ensenyaré una botiga q t'encantarà! I així va ser! Recordo perfectament el q vaig sentir al entrar: pau, alegria, creativitat p totes bandes i molt caliu...i encara avui ho sento! Un petonàs i endavant!

sara amat ha dit...

Moltes felicitats per aquest 5 anys, tot i que sols he vingut una vegada a la botiga segueixo el teu blog cada dia. Es un somni el que has aconseguit. Una abraçada. Sara

Carme Mateo ha dit...

Moltes felicitats , com m'agradat el teu reportatge, com tots els que fas, jo ja fa temps que et segueixo pel blog , ja m'agradaria poder venir aqui pero m'haig de comformar de veuret al blog i fer-te alguna comanda per correu, espero poder venir algun dia.
Petons

Edurne ha dit...

Zorionak! Moltes felicitats!!!
Desgraciadamente no conozco "personalmente" la tienda, pero todo se andará... algún día.... Como ya te he dicho en algún comentario me encanta el blog, las cosas que hacéis, las telas que usáis, y el día que vi las fotos de la tienda... me entraron más ganas de conocerla.
No recuerdo exactamente cómo llegué al blog, creo que fue a través del de No paris de cosir, que también me encanta, transmitís la pasión por lo que os gusta, y eso ha hecho que sea uno de mis blogs favoritos.
Te deseo muuuuuchos años de TM, y sigue así.

Un fuerte abrazo

Núria Moltó Miralles ha dit...

Moltes felicitats per aquests cinc anys. Jo fa ara un any que vaig descobrir el mon del patchwork i amb ell el teu blog.
Cada dia que em conecto el primer blog que miro quan obro el meu blog, és el blog del TM.
Una abraçada.

ohlalamavieenrose ha dit...

Hola Marta !
com m'ha agradat aquesta entrada que has fet ... transmets tanta il.lusió, felicitat, empenta i creativitat que espero que encara t'aporti més èxit.
No sé quant temps fa que et segueixo, jo crec que deu fer un any ben bo i no puc passar sense visitar-te virtualment, tot i que el maig passat ho vaig fer personalment i em va encantar. Llàstima que et tinc tan lluny perquè m'encantaria fer classes amb tu !!
Els millors desitjos per tu i la teva imaginació
1 petó

AppleFace ha dit...

Moltes felicitats!!!

Júlia ha dit...

Ostres Marta! Quina entrada taaant emotiva, és una passada tenir les fotos d'abans i d'ara! És molt fort!!
Jo et coneixo per la meva mare! A ella i al meu pare els encanta anar a Vic d'excursió i un 6 de novembre de fa 2 anys, pel seu aniversari vam anar-hi tots 4 i em va dir, ja veuràs quina tenda més xula, llàstima que no sabem cosir!!! Però uns mesos després ja estàvem apuntades a un taller de Patch de l'Hospitalet intentant aprendre a cosir. Llavors vam visitar-te les dues i com nenes petites vam flipar, amb la tenda, amb les teles i amb tu i la Montse!! Més tard ens vam veure a Sitges i des de llavors ja ens tens enganxades!!
Per cert, jo si que m'hi he fixat amb lo espectacular que és el cartell de roba de l'entrada!! El TM em fascina, ja ho saps!! Només espero poder fer algun dia un taller amb tu.
També dir-te que gràcies a tu intento fer un Patch més modernet i amb un estil TM. I també que a través vostre he conegut blogeres q s'estan convertint en bones amigues .
Un petonet!! Feliç aniversari i a per molta més!!

Montse ha dit...

Per molts anysss!!
Jo vaig conexer la botiga gràcies a que l'Agus ho va publicar al seu blog quan vareu obrir, i després et vaig coneixer personalment a la Fira de Tona.
Has fet un reportatge molt xulo.
Felicitats!

Sarah ha dit...

Felicitats Marta x aquests 5 anys, espero k en feu molts més perquè és la millor botiga de patch k he vist. Jo vaig conèixer T'ESTIMO MOLT! A través d'una amiga i em va encantar, una botiga on falten ulls x veure totes les presiositats i teles q hi ha.
Jo si kmvaig veure el rètol de l'entrada quan venia els dijous a la tarda a classes i esperava q obrissis a les 4. Tinc moltes ganes de tornar i aprendre més coses.
Gràcies x tot i a seguir endavant!!!

Sarah ha dit...

Volia dir: vaig conèixer Tela Marinera... ( s'ha corretgit sol ambortografia automàtica jejeje)

cristina ha dit...

Hola, Marta! Dir-te que et conec virtualment però que m'encanta el TM! Vull aprendre a cosir i el teu blog encara me' n fa venir més ganes...! Jo et vaig conèixer a través del blog de la Cristina. Quina enveja em fan les teves al.lumnes i clientes! No he estat mai a Vic però pensa que si algun dia hi vaig no em perdré una visita al TM! Em fa més ilu que no pas visitar la plaça major, ja! Ja! Ja!
Enhorabona per aquests 5 anys!

Gemma ha dit...

Moltes felicitats Marta!!!! Tens una botiga molt maca i un tracte molt bo. Estic molt contenta d'haver-me decidit a venir a classe, d'això farà uns mesos.
M'ha agradat molt veure les fotos que ens has ensenyat...
Segueix amb aquesta empenta.
Una abraçada,
Gemma.

Anna ha dit...

Moltes felicitats per aquests 5 anys de dedicació als altres. La teva botiga és preciossa i m'ha agradat molt veure amb quina il.lusió la vas muntar. A mi em queda molt lluny, visc a
Palma. Tant de bo us tingués a prop, ja estaria apuntada a les teves classes jaja. Sobretot t'he de donar les gracies per les que estem lluny, de les moltes hores que dediques a penjar les fotos de les feiens que feu al TM. És un regal per nosaltres i una font de inspiració.
Quant temps fa que us segueixo? potser quasi dos anys. Tot va començar que al pis que es van comprar els meus pares a Mallorca van trobar una maquina de cosir antigua que havia deixat l' anglesa de 80 anys que hi havia viscut i me l'he quedat amb ganes de començar a apendre una mica així vaig començar a mirar blogs de costura i va ser una gran sort descobrir-vos per l'estil jove i moder de les vostres feines.

Núria ha dit...

Hola Marta¡l jo et vaig conèixer fa 5 anys! I sembla que fos ahir. Si no ho recordo malament vaig veure un anunci el mateix divendres dia 1 al 9 nou. I el dilluns ja era a veure la botiga. Em va encantar i enganxar!A tu no et coneixia però la Dolors m'havia ensenyat a brodar quan era petita. Jo tenia els nens molt p'etits i no hi havia cap classe de les que havieu organitzat que m'anés be. Al cap de pocs dies em vareu avisar que començarieu un grup el dimarts de 3-5. Oh, era perfecte. Ja em tens apuntada al Tela sens'e saber ni què era el patch, ni que podia fer.
La meva primera labor va ser una manta ràpida. Encara recordo que hi havia l'Anna N. que també cosia i t'ajudava amb les novates, i va ser ella qui em va ajudar a triar les robes, de la mateixa col.lecció,( jo n'havia triat unes que no ho eren).
Recordo que els primers dies venia nerviosa, ho volia fer bé. Després de la ràpida va venir un coixí amb aplicacions, ai i com em van enganxar les aplicacions! Un bolso, logcabin,..... i encara no he parat de cosir. La meva etapa d'alumna va ser curta, vaig començar a treballar i em vaig quedar sense aquella tarda meva:-\
Tinc la meva estimada bernina com un tresor, mirant de què funcioni una mica cada dia.
Els nens que tenia petits, com les teves, creixen, i ara ja son ells els que algun dia cusen, i que gairebé sempre que haig de venir a buscar roba volen acompanyar-me. Venir a comprar dóna molt bon rollo, o no, sempre marxes amb més robes de les que havies previst:-) , i si alguna dubtes i no te l'emportes amb els dies t'en penedeixes. Realment venir a comprar és fantàstic, veure'us a tu i a la Montse amb aquesta passió per el que feu, ens ho encomaneu, i sempre marxes amb idees noves.
Ara fent-he cas com tants cops he començat un blog. Una nova aventura que comença.
http://qkicostura1.blogspot.com.es
Gràcies Marta, Dolors, Bey i Montse un petó fort per cada una.
Aquests ultims 5 anys la meva vida ha canviat gràcies als vostres coneixements
Per molts anys al Tela i molts èxits!

Núria S.

Ah! per cert les lletres de l'entrada, les de la paret, i el taulell són molt maques. Sembla que no però les em vist.

manualitatslamaduixeta.blogspot.com ha dit...

Hola Marta! Jo et vaig conèixer fa poquet a trevés de la Marta del Més que tela i m'encanta el vostre blog. El segueixo i et felicito a tu i al teu equip per la vostra feina.
M'ha encantat veure els inicis de la teva botiga. Dir-te que l'has omplert de caliu i de bones idees, però sobretot de persones que comparteixen afició amb tu.
felicitats!
Paola

Cristina ha dit...

Mira, et diré que estic plorant com una madalena, LITERALMENT!!! IMPRESSIONANT entrada, l'abans i el després i totes aquestes gràcies a tothom que et va ajudar, és preciós Marta. Estic plorant per dues raons. Primer, perquè jo vaig descobrir el TM passejant la meva panxota de'n Biel un Mercat Medieval...i l'endemà mateix, vam tornar amb la meva mare per ensenyar-li. I també me'n recordo del primer dia que vam entrar a comprar...quants records...i segon, m'he emocionat de tan contenta que estic de poder venir cada dilluns a cosir amb vosaltres i a compartir aquestes dues hores que sempre, sempre són gratificants. GRÀCIES A TU MARTA PER SER COM ETS, MUAKS!!!

Ruth ha dit...

Moltes felicitats!!!! la veritat es que t'ho mereixes.

Entro a diari al blog, des de fa un parell d’anys i es veu que ho vius i fas molt carinyo. Amb les teves fotos i comentaris ens donés moltes idees i ens encomanes les ganes de cosir.

Un peto molt fort...

Ruth.

drapets by helen ha dit...

Ostres Marta ens volies donar una alegria o fer plorar??? Emocionant, si per nosaltres ja ho és no vull imaginar com ho és per tu! me n'alegro molt de com et va, de formar part i posar un granet de sorra, de passar bones estones cosint, triant teles, pensant, etc... tot això no ho podríem fer sense tu! Jo t'he conegut a través de la mare, fa quasi dos anys però és que ella (la tinc el costat) em diu que portaves dos anys o no arribava quan ella ja et va descobrir per una noia de Vic companya de la seva feina, o sigui que no paris, no canviïs tu si que vales (diu així no el programa?) Abraçades i petons des d'Anglès!

Tres junto al piano ha dit...

Madre mia que entrada tan bonita. Felicidades de corazón tienes una tienda taller preciosa con alumnas que hacen cosas maravillosas. Un beso y por muchos años!

Magda ha dit...

Moltes felicitats Marta!!
Jo t'auguro mooooolts més anys!!!! sóc una clienta recent, de fa uns dies, encara que et segueixo des de Sitges de l'any passat. El teu stand em va encantar!!!
Enguany em donaré a conèixer.
PER MOLTS ANYS!!!!

susana ha dit...

Marta,
Brutal aquesta entranda, m'has fet plorar i riure al mateix temps!!! A per als propers 5, 15, 20, 25... perquè tu vals molt, moltíssim!!!
Jo fa una mica més de 5 anys que et conec... ji,ji... Potser... deixem-ho!
Ptns,
S.

susana ha dit...

Per cert, moltes felicitats!!!

Txell Lleal ha dit...

Doncs jo us vaig coneixer per casualitat un dia que vaig anar a Vic a veure una exposicio de fotografies que feia el meu germà. I des de llavors sempre que hi vaig passo pel TM, és sagrat!!. El blog el visito pràcticament a diari i m'encanta.
Per cert has fet un reportatge preciós!!!
Una abraçada moooolt forta i felicitats!!!

tarongina ha dit...

Fa 1 any, més o menys, una bona amiga va venir a passejar per Vic i quan va tornar a Manresa em va dir: "Hi ha una botiga que l'has de veure, t'encantarà, hi moltes coses d'aquestes que a tu t'agraden...:D" Vaig buscar pel Google el nom que m'havia apuntat en un paper i voilà!! Efectivament em va encantar TOOOOT: les coses que feu, el bloc i el bon rotllo i carinyo que es despren en les teves paraules.
De moment només he pogut fer algunes compres on line, però sé que acabaré venint, segur!

MOLTES FELICITATS!

Angels ha dit...

Moltes felicitats Marta!!!!!!!!
Les fotos són precioses que com, no haver res, mica a mica i amb l'ajut de tots ha quedat el que ara és. Jo fa cosa 1 any que et segueixo i cada dia haig de mirar el blog, el que encara no he aconseguit és venir a la botiga. Això ho tinc pendent.
Una abraçada molt forta i endavant.
Àngels.

Mela ha dit...

Enhorabona Marta!!!! Pels 5 anys del TM, pel blog, per ser com ets, per les classes i els consells que ens dones i sobretot per l'entusiasme i les ganes que hi poses. Jo aviat faré 4 anys i espero seguir molts més....i sempre amb les nenes del dilluns de 6 a 8. Ah!!! Montse, a tu també t'he de dir gràcies perquè ets l'altre puntal del TM i sempre es pot comptar amb tu!!!!! Un petó i fins dilluns.





Mela ha dit...

Marta, si que m'hi he fixat amb les lletres encara que no ho hagi dit.......

Agus Albiol ha dit...

Moltes felicitas Marta !!!!

sense paraules .... quins bons records !!!!

Molts B7S !

biapum ha dit...

Moltíssimes felicitats.. de totes les fotos em quedo en una que surt un noi amb unes RASTES molt anyorades.
Segueix així, 5 més passaran volant.

maria alba ha dit...

Moltes felicitats !!!
Jo fa un parell d'anys que us segueixo i sempre trobo coses boniques.
Petons i felicitats !!!!

Irene García Díaz ha dit...

Hola Marta, primer de tot moltes felicitats! Fa ben poc vam parlar per mail, sóc la Irene i miro el teu blog des de Sabadell cada dia perquè sou una font d'inspiració inmensa. Només fa un any que cuso i fa poc que vaig començar a escriure el blog http://prettyhandmadebcn.blogspot.com. Espero conèixer-vos algun dia perquè vaig anar a Vic per la fira mitjeval i la botiga estava tancata. Estic molt contenta d'haver descobert el teu bloc (no m'enrecordo ben bé com) i torno a felicitar-te per la teva feina i a donar-te les gràcies per compartir-la.

Mercè Patchwork ha dit...

Moltes felicitats,tinc molt bon record de la botiga , un dia vinguen de Girona, em va agradar mot i la Montse la vaig travar encantadora.
Per molt anys.

Anna MP ha dit...

Ostres Marta,

Jo me'n recordo perfectament del dia que vaig topar per casulitat amb teu blog, era al mes d'abril de l'any passat (no fa gaire...), estava dinant a la feina amb un tupper davant de l'ordinador i aburrida navegant....i de sobte: TM!!!!!!!!!!!! bé em sembla que vaig estar dies i dies esperant l'hora de dinar per conectar-me i mirar tot el que feu....fina ara. Ets visita virtual obligada!!!
Jo no sé cosir, tinc un blog de ganxet i mitja i visc molt lluny....però quan el Nil es faci més gran i tingui més autonomia no dubtis que faré excursionetes alguna tarda. Temps al temps....de moment MOLTES FELICITATS! . No et conec personalment, però ets part del meu dia a dia i amb tu també la Cristina del No Paris de Cosir, la Monste de les Mil i una idees, la Cristina de My world of wool, la Julia del raco de la Júlia....gansetades, teixint teixint..uffffffffffff me'n deixo moltes d'amigues virtuals....
No en conec a cap personalment però a vegades m'imagino que totes surten del blog de cop i passem una tarda juntes al TM....uffff com m'agrada somiar, oi?
Bé guapa, segueix així que algun dia vindré, encara que sigui a seure en una d'aquestes cadires fent ganxet mentres totes vosaltres cosiu i bereneu...seria xulo, oi?

Imagina't, m'he fet un blog, he fet i he rebut regals, què més puc demanar????

mil gràcies!

Cuqui ha dit...

Enhorabona i continua sempre amb aquest empenta i il·lusió que portes a dins.

Montse {entrenuvolsdecoto} ha dit...

ENHORABONA per aquests fantástics 5 anys!!! Una botiga preciosa!! ^^
Molts petons.

El racó del Patch ha dit...

Moltes felicitats Marta! Jo fa dos anys q et segueixo i desde el primer dia q vaig entrar al teu bloc no he deixat de visitat cap dia i sempre em sorprens. Gracies per la teva creativitt i q la omperteixes amb nosaltres. Per moooooooolts anys.

lupe ha dit...

Muchas felicidades! tienes una tienda preciosa y unos grandes ayudantes. No recuerdo muy bien cuando os conocí debió de hacer un par de años a través del blog y desde ese momento me enamoré del tuyo, me encantan las cosas que hacéis, las telas que tenéis y la buena energía que emanáis. Gracias por seguir ahí y espero disfrutar muchos años más de vuestro blog. Besitos

Antònia ha dit...

Marta, Marta quina entrada m'ha deixat impressionadíssima!!!!!!! Las fotos son tan macas, quina diferencia des de que vas començar. Vaig coneixer TM fará uns tres anys passejant per Vic, ja feia classes de patch a Ripoll, quan vaig veure la botiga en va agradar molt i les robes que tenies eren precioses. Fa dos anys vaig començar les classes amb tú, en aquest dos anys he apres moltíssim: les idees, el projectes que fas a TM son unics, a mes el ambient que es respira es... no tinc paraules per descriure'l. I les teles cada vegada les superes, ja saps que per mi son un vici. Moltes i moltes felicitats per aquest cinc anys i endavant!!!!!!!!! Petons i fins dilluns.

ANNA ha dit...

Marta moltes i moltes felicitats jo et vaig conèixer gràcies a la Cristina i l'Isabel. I si no arriba a ser per la meva mare no m'apunto. I mira ara gràcies a tu i a la meva mare per animar-me i comprar-me la màquina no paro. Apali guapa MOLTES FELICITATS. Me'n vaig a cosir disfresses ;). Petons i segueix amb aquest TM tan espactacular i a disfrutar dels grans moments. :*

Mònica ha dit...

Moltes felicitats Marta!!!!
Cinc anys plens de fils(unió i vincle) i agulles (algun que altre disgust, com tu has dit) però que tot plegat han fet que aprenguem i poguem fer moltíssimes labors que ens han omplert de satisfacció.
Espero que el TM en faci molts més d'anys i que tots ho celebrem plegats!!!!!

Paper, roba i tisores ha dit...

Marta, m'ha agradat molt veure les fotos de l'inici del TM. Jo no recordo quan temps fa que us conec ... però va ser gràcies a la Montse Belisario ... Llàstima de la distància però sort de la targeta del club amb la qual podem escapar-nos i venir algun dissabte. A veure quin dia muntes una sucursal del TM a la comarca de la Selva ...

Montse

Nuri Sañas ha dit...

Marta, quines paraules més boniques, realment emocionant , quina passió que transmets . Fa molt poc que conec el Tela Marinera però has lograt "enganxar-me" a aquest nou món per mi. Quan la Núria P m'ho va recomanar no em vaig imaginar que m'agradaria tant i que m'ajudaria a seguir endavant en aquesta etapa complicada de la vida que em toca viure. Moltes gràcies, felicitats per aquests 5 anys i segueix encomanant alegria i ensenyant-nos tantes coses.

Núria ha dit...

Per molts anys Marta¡¡¡
Que conec la botiga potser fa un parell d'anys i per casualitat vaig entrar a mirar teles, llavors feia poc que havia començat a fer patchwork. Em va agradar moltíssim la botiga, que bonica¡¡¡¡ però no va ser fins aquest any que he començat a venir a classe els dijous al matí.I espero continuar venint molts anys més....
Gràcies per tot Marta.
Moltes i moltes felicitats¡¡¡¡¡
Una abraçada.
Núria T.

Mª Teresa ha dit...

Hola, jo soc de Riudoms (Baix Camp)i us he conegut per la meva filla que ha anat a viure a Torello i un dia quan vaig anar a veure--la em va portar a la vostra botiga. He vingut dues vegades i la veritat es que cada vegada marxo carregada de diferents robes. Anim i moltes felicitts

Marta ha dit...

Uau Marta! Quina entrada més maca!! I quin goig de fotos que ens has ensenyat....amb els inicis de la botiga! Entre totes la heu omplert de vida, d'il.lusions...i tot això ens ho transmeteu! Jo vaig conèixer primer el blog...farà uns dos estius! Una amiga meva i jo parlant un dia per telèfon, vam coincidir parlant sobre el teu blog que, de casualitat i per separat, totes dues vam trobar! I a partir d'aquí, a la que vaig poder, vam fer una excursió a Vic amb l'objectiu de conèixer la botiga i a vosaltres!!! I això ho repetim sempre que podem fins a dia d'avui; tot i que no tant com voldria!!! El teu blog és parada obligada...ens ensenyeu sempre coses tan maques!! Una ha de fer un esforç per no fer comandes cada dos per tres ;)... A més, gràcies al TM he pogut conèixer altres bloggers ben especials amb les que comparteixo moments i il.lusions!
En fi....GRÀCIES Marta!!!! Per molts anys més!! Aquí hi serem ;))!
Un petonàs!

heavenly** ha dit...

Muchísimas felicidades!! Conocí el blog y lo que haces (y hacen) hará cosa de un año, soy seguidora así que estoy al día! En mi ratito de glória navegando siempre paso por tu casa, alguna día iré a Vic, aunque creo que antes nos encontraremos en Sitges! Que sigas así muchos años más, y podamos disfrutar todas de tu creatividad!
Petonsss

OLGA JULIBERT ha dit...

Marta moltes felicitats per aquests cinc anys i moltes felicitats per tirar endavant aquest projecte. Sóc una adicta del teu blog.
Petons des de Castellví de Rosanes
Olga

PAQUI ha dit...

Hola Marta,Moltes felicitats per aquests 5 anys!. La veritat es que no et sabria dir quans anys fa que coneixo la teva botiga, lo que si et puc dir es que la 1ª vegada que la vaig veure va ser al mercat mediaval de Vic, el primer cop que hi vaig anar i k em va encantar l'aparador i lo que podia veure des de fora, perque sempre k he pogut anar es dissabte a la tarde i està tancat!! Des de llavors et vaig buscar per internet i segueixo el teu blog.
Ens hem vist alguna vegada a Sitges i també t'he comprat alguna cosa per internet, tot i que no ens coneixem per mi passar pel teu blog i veure lo que fas i com combines les robes sempre es una font d'inspiració.
Moltes gràcies
Paqui

Núria ha dit...

Quina entrada més bonica Marta! Realment quan veus que algú ha pogut portar a terme el seu projecte en aquest temps tan difícils, és molt emocionant!
Puc dir que vaig conèixer al TM navegant per internet, per casualitats de la vida una bona amiga, La Montse de les mil i una idees, m'en va parlar maravelles d'una botiga que hi havia a Vic, quina casualitat que va resultar ser la mateixa!.
Només hi he estat personalment un cop, però només entrar en va encantar el concepte de botiga-taller, em va transmetre molta bon rotllo! Un lloc on es desprén per qualsevol racó imaginació i creativitat!
Segueix així i MOLTES FELICITATS!

El rincón de Paloma. ha dit...

MOltes felicitatssssss. M'encanta la teva botiga.

Montse V ha dit...

Per molts anys Marta!!!!!! Sembla que fos ahir que venia cada dijous a classe. M'agradaven les teles, les combinacions, les labors, les tildes... Va ser al tela que vaig endinsar-me en aquest món i que vaig descobrir que podia fer-me els meus bolsos!!!!!!! En tinc molts... Una abraçada a la Montse (ets una gran persona), a la Bey (com a "profe" i "àvia moderna") i a tu Marta (espero que ens continuem veient...).
Un petó.
Montse Vilaregut

Laura M. ha dit...

La teva botiga es una de les coses per les que tinc una visita a Vic... m'en moro de ganes! tens un gust exquisit !! Enhorabona per aquests cinc anys !!!

Petons

iaia.imma ha dit...

Moltes felicitats Marta !!!!
Vaig vindré a la inauguració,
ufff!!! ja fa cinc anys ???
passo de tant en tant a fer una visita a vegades amb l'excusa que necessito una tela ^_* encara que últimament faig servir agulles mes gruixudetes.....
Per cert tinc la floreta amb la meva col·lecció de coixinets.
Petons, feina i endavant.

Cristina ha dit...

Oh Marta!! Enhorabona!!
Quina emoció deus sentir!!
Ahir vaig estar cosint al TM i no en sabia res. Me'n alegro molt per aquest cinquè aniversari del TM.
Jo us vaig conèixer navegant per Internet, però me'n recordaré sempre de lo emocionant que va ser venir a cosir per primera vegada al TM, estava nerviosa!!
No vinc tot el que voldria, però si es veritat que quan vinc gaudeixi d'allò mes.
Enhorabona de nou i per molts anys!!!
Cristina García

Pili ha dit...

Moltes felicitats per aquests 5 anys del tela marinera, per a tú, per tota la gent que t'envolta, es nota que et fas estimar fins i tot a través de la red. Ja formes part del meu dia a dia.
No sé desde quan et segueixo ni com et vaig trobar, segurament de casualitat navegant per la red d'un blog a un altre. Però el que si sé és que desde que et vaig trobar que no et deixo de seguir.
Segueix així amb aquesta creativitat, positivitat i alegria que ens transmets.
Tinc pendent una visita a la botiga, a veure si m'ho faig venir bé aquestes vacances i enredo a tota la família.
Petonets

Anònim ha dit...

Vaig una mica enrera Marta! però ja veus no puc ser menys i dexar-te un petit comentari :
NO DEIXIS MAI DE SER LA MARTA!!!!!
MOltísimes felicitats, axiò és el començament!!!
Un petó
Rosa Maria

La capsa de galetes ha dit...

Moltíssimes felicitats!M'has fet emocionar molt!!! Jo et vaig conèixer, com no, pel blog!!!Encara no fa un any, quan vaig venir a viure a Osona, i els reis m'acabaven de regalar una màquina de cosir, vaig buscar al google "Patchwork Vic" i així va ser com vaig conèixer el TM, primer virtualment i després presencialment, i repetint cada dijous!
Per cert, jo també m'havia fixat en el rètol!!! M'ha encantat el teu preciós jardí!Cuida'l molt!

Anònim ha dit...

Hola Marta!!!!
Moltes moltes moltíssimes felicitats!!!! Saps, a nosaltres també ens fa molt feliç poder venir a cosir... per tant moltes gràcies a tu també, i a la Montse, i a la Bei... Jo vaig començar a venir el setembre del 2011 i mira... s'ha tornat com un vici!!!! jajajajaja!!!! Molts petons i felicitats altre cop... per cert, genial les fotos de l'inici... Visca les flors!!! muakis i fins dimarts!!! Isabel.

nyapbuf ha dit...

Jo no conec el TM però m'encantaria si algun dia vinc per aquí des de Lleida no ho dubtaré. Per que aquesta botiga té una pinta GENIAL i crec que tot esta fet amb molt de gust. Felicitats de tot cor

Gemma ha dit...

Després de veure aquestes fotos, les paraules que es puguin dir, es quedarien curtes. Es nota que tot ho fas amb el cor, cada detall, cada flor, cada raconet... impresionant la feina feta! i després de 5 anys es nota que la gent t'adora!! Moltes Felicitats!! Tinc una visita pendent al TM... :)

Montse ha dit...

M'he emocionat amb aquesta entrada! Quan recordes els inicis de qualsevol negoci és molt emocionant, entenc perfectament els teus sentiments, jo, amb un negoci molt diferent vaig passar pel mateix ara fa 14 anys, buf, quan de temps!! Jo vaig conèixer la botiga gràcies a una meva cosina que compartim aficions, volia fer aplicacions a samarretes i em va dir que aquí trobaria robes molt xules.... I ja no he deixat de venir!! Espero compartir molt més temps amb vosaltres!!! Moltes felicitats!!!

Mari Carmen ha dit...

Moltes felicitats i un petó.
Visca TM!!!

Mari Carmen ha dit...

Doñate,es clar.....

Alba Pericas Mas ha dit...

Marta,
Quina entrada tan emotiva i preciosa! les fotos són genials per fer l'abans i l'ara, m'encanten! l'ajuda de la familia, les amigues, les filles...et tinc de dir que es respira per tot la botiga, Jo fa molt poc que us he conegut, però estic encantada de tot plegat, l'ambient és preciós! i tu també Marta!
gràcies per ser-hi!

ninoutet ha dit...

Moltes Felicitats Marta!!! jo et vaig coneixer a través del blog de la Cristina de Noparisdecosir, i ja em vaig enganxar! Ets una font d'inspiració constant, i he de dir que a mi el patchwork no em cridava tant l'atenció abans de coneixer el TM! m'encanten les teles, els fils, les cintes,,....crec que ja ho he dit algun cop, però menys mal qeu visc a Bcn, i no puc anar al TM cada setmana, perque m'arruinaria!!!! ;)) no vols obrir una sucursal a Bcn????? jijijiji

Moltissimes felicitats un altre cop, i a seguir per mooooolts més anys!


maria

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Marta!!!!!!

Quí m'ho havia de dir, jo que t'he vist néixer i créixer. Hem compartit moltes coses... M'has ensenyat a cosir i a fer coses molt boniques. He passat bones estones a la teva botiga, estic orgullosa de tú, continua endavant amb aquesta empenya i creativitat. ENHORABONA i un petonàs!!!!!

Anònim ha dit...

Marta.... L'anònim soc jo.... La clara ylla....

Sandra Guzman ha dit...

Noi, quina botiga més maca que tens! És impresionant.

Felicitats pels 5 anys... i que dure...

Una abraçada.

Sandra.

El Patchwork de Dolors ha dit...

Moltisimes felicitats, una entrada molt maca. Ja m'agradaría visitar la botiga , pero com que de moment no es possible, visito el blog quasi cada día.
Un peto

Atsuara Larina ha dit...

Felicitats! Jo no conec la botiga fisicament, pero et segueixo pel blog i realment és genial la combinació que fas. Així que felicitats!

Iolanda ha dit...

Hola Marta!!!
Moltes felicitats!!!
No et conec personalment però si que estic enganxada a la teva pàgina i no hi ha dia que miri a veure que heu penjat, i sobretot cada dia hem sorpreneu.
Es emocionant veure els teus inicis, ja que qui no voldria fer del seu hobby la seva feina, "jo hi firmaria ja".
La sensació que tinc quan faig un treball de patchword es que desconecto de tot, i en aquest moments que corrent es més que necesari.
Felicitarte per aixó tant maco que has creat i que ho gaudeixis durant molt de temps, i gracies per compartir-ho amb tots nosaltres.
Felicitats i fins aviat!!!!

El Sotaescala ha dit...

Hola Marta , tens una botiga molt maca i gran . Ja m'agradaria viure mes aprop i venir-hi de tant en tant. No fa gaire que et vaig descobrir , potser tres o quatre mesos ,i hi vaig arribar a traves d'algun blog.. M'agrada molt tot el que feu i com hu presentes en el teu blog .
moltes felicitats

roser

Montse Ramirez ha dit...

Moltes felicitats!!! encara que
no he anat a la tenda i tinc moltes ganes i unes amigues i jo tenim pendent una escapada , m´ha agradat molt veurela!!

Unknown ha dit...

ntsxcify 770Muchísimas felicidades.Ahora me doy cuenta que nos conocimos casi cuando empezaste, los Reyes Magos me dejaron un portátil y fuiste de las primeras en inaugurarlo desde entonces me gusta visitarte.
Espero que podamos seguir disfrutando todas contigo.
Gracias por lo felices que nos haces.
Electra

CSHS ha dit...

Moltes felicitats Tela Marinera!! m'encanta seguir-vos si puc a diari i sino setmanalment sense falta. És preciòs tot el que es cou en aquesta botiga... llàstima no estar més a prop. Fa encara menys d'un any que m'he endinsat en aquest món. Us vaig conèixer al setembre 2012 per una amiga del poble que em va dir que hi èreu!!. Li estic tant agraida....
Gràcies per incentivar treure el millor de nosaltres mateixos i treballar la nostre creativitat... aquest Nadal a casa ja s'ha notat en els regals ;-)
Fins un altre,
Clara

Anònim ha dit...

Sóc fan del Tela des de... anys, embarassada del meu segon fill em moria per poder venir a cosir amb vosaltres, tela marinera!
Ara el que no tinc és el temps per venir-vos a visitar i a cosir, però si que tinc per seguir el teu blog Marta, que m’encanta i no deixa de sorprendrem.

Espero tornar a compartir tardes o dissabtes amb vostres, per molts anys més TELA.

Maribel Pérez

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...