dimecres, 20 de març de 2013

KIT funda carnet de salut

El dia 9 d'Abril del 2000 va ser el dia més feliç de la meva vida. Va néixer la Maria. Aviat farà 13 anys! Com passa el temps...
Quan va néixer va medir 55 cm. i va pesar 4,100 kg!! com ho sentiu.
Quan estava embarassada de la Berta, la Doctora em va dir: Tan gran no serà.....pam.....4,220 kg i 56 cm d'alçada. Hahahaha...
Encara no he conegut a ningú que tingués una filla que neixes més gran que la meva Berta.

Tu em superes? No si val un nen eh, ha de ser una nena.

PD: Us he posat la foto del carnet de salut obert perquè veieu que és cert !!



 










El kit per fer aquesta meravellosa funda val 18 € (tot el material inclòs) i el pots encarregar a
Fins ara
Marta del TM

4 comentaris:

ElbosquedeSara ha dit...

Ualaaaaaa!! Impressionant!!!

Cristina ha dit...

Llàstima que quan jo vaig néixer no hi havia carnets de salut...i que la meva mare no és aquí per confirmar-t'ho, jo vaig pesar 4.5kg!!! jajajajaj!!! T'ho juro!!!!!!!

Unknown ha dit...

La meva nena et supera. La Jana va pesar 4,850 i va medir 57cm!!!! Ja t'ensenyaré algun dia el carnet de salut. Tela marinera!!

Marta ha dit...

Jejeje... Què bona Cris!
Reconec que em vaig quedar amb les ganes de comprar aquest kit....... M'encanta!
Petonets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...