dissabte, 2 de març de 2013

Monogràfic de trapillo al TM

Avui aquest matí hem fet el 1er curs de ganxet al Tela Marinera, moltes gràcies a totes per la vostra assistència i el vostre bon humor, m'ho he passat genial!
Hem teixit un puff amb "trapillo"






 


M'he quedat amb ganes de més, o sigui que si algú es vol apuntar al pròxim monogràfic, que m'envii un correu JA!!!
El 2on monogràfic per fer un puff de trapillo serà el dissabte dia 6 d'Abril. COMPLERT
El 3er monogràfic serà el dia 20 d'Abril COMPLERT
El 4art monogràfic el concreterem més endavant.
Igualment envia'm un mail si hi estàs interessada.
Reserva de plaça per ordre d'entrada de mails...
Fins aviat
Marta del TM

9 comentaris:

Antònia ha dit...

ja em pots apuntar!!!! a l'abril ja tindre la má en funcionament. ptons.

El Patchwork de Dolors ha dit...

Caram! la classe plena i totes amb un somriure a la cara, i els treballs magnifics.
Bon cap de setmana
Petons

Núria Moltó Miralles ha dit...

Hola Marta, que bé que us ho passeu. Ja tinc ganes de que arribi Sitges, per veure la teva paradeta. Una abraçada

Paper, roba i tisores ha dit...

Jo també m'ho he passat molt bé i el trapillo enganxa, eh!
Les hores se m'han fet curtes...

Montse

cristina ha dit...

Quin goig tantes ganxetaires treballant juntes!!!
Felicitats per la iniciativa!!

Olga Cabello ha dit...

Esteu divinas.

Ojala hagues pogut venir!!!!!.

Un petonet bonica.

Olga

Cristina ha dit...

Ohhhh quin goig Marta!!!! Xulissims així una mica com s'entreveuen ;)

Aigua d'espígol ha dit...

Marta,

Ha sigut genial!!!! Vaig passar un dissabte al matí molt agradable!!!
Amb el teu permís publicaré algunes de les fotos al meu blog!!

Per cert, això de fer monografics m'encanta, Per mi, ja en pots anar proposant!!!

Mònica ha dit...

Hola , estaria interessada en aquest monogràfic . Em podries apuntar , si en fas un altre ?
Gràcies

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...