dimarts, 19 de març de 2013

MONSTRUOS BICHOS Y PRINCESAS

Les meves estupendes veïnes a l'estand de Sitges, eren la Cecília i la Mercè de Desedamas. És una passada sempre les coses que tenen. Aquest any presentaven com a novetat, el preciós llibre que han editat "Monstruos bichos y princesas"...em va encantar. Si voleu el tenim a la botiga per vendre, val 24 € i l'enviament 5 €. Contacta amb mi si hi estàs interessada marta@telamarinera.cat




Fins aviat
Marta del TM
+ coses a la venda aquí


2 comentaris:

Anna MP ha dit...

Hola Marta,
Sóc l'Anna de llannacuna.blogspot.com que et vaig venir a saludar a l'estand dissabte a la tarda.
La filla de la Cecília va a l'escola amb el meu Nil i si el vols conèixer és el rosset de la portada del llibre de la Cecília i la Mercè.
Estan guapos, oi? i els projectes que proposen són bestials!

Salutacions des de La Llacuna!!!

Anna

Cristina ha dit...

És un llibre espectacular, M'ENCANTEN TOTS ELS PROJECTES...És de l'estil que a mi m'agrada, alegre, divertit...pensat pels més petits! EL RECOMANO A TOTHOM!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...