divendres, 15 de març de 2013

Sitges 2013, divendres

Holaaaaaa!!
Un altre dia fantàstic a la fira de patchwork de Sitges, avui amb la súper companyia de la Lali, una simpatiquíssima venedora. Moltíssimes gràcies Lali.
Aquest matí, quan m'he llevat a Vic he pensat que realment, us feia patir massa, i que tampoc passava res si us ensenyava fotos de l'stand, així que m'he emportat la càmera per fer-vos unes fotos ben xules.
Ja n'hi ha prou de tantes amenaces i tanta sang...
M'he posat davant de l'stand, l'ull a la càmera...he disparat....
Sorpresa!!!!!!!! Camara sin tarjeta de memória!!!!!
Quin greu que em sap, no he pogut fer ni una foto, nomes aquesta amb el movil en un moment que no hi havia ningú...
:)))))))))))
Un altre dia serà.


Fins demà
Marta del Tela Marinera

3 comentaris:

Cristina ha dit...

No tens perdó!!!!! Jajajaja

Anònim ha dit...

i jo al masnou aguantant la pluja quina enveja pero El hombre propone y Dios dispone. M imagino que estaras vendiendo a tope os deben faltar manos!!!!!!!!!!!!Que ilusión Hasts pronto !!!!Abrzos multiples

corapensa ha dit...

!Hola hola,por favor con este nuevo fondo y las letras oscuras,no puedo leer nada,jeje53girnmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...