diumenge, 17 de març de 2013

Sitges 2013, fi

Moltíssimes gràcies, una abraçada molt forta a totes les que heu vingut, i també a les que no heu pogut però que també ho heu viscut.
Ha sigut una fira preciosa, molt emotiva, molt important.
Ja tinc algunes idees per la fira de l'any que ve...hahaha...però això serà l'any que ve.
Ah i benvingudes a les noves seguidores que segur que després de sitges 2013 en sereu moltes més.
Una abraçada ben ben forta.
Marta


 


Si si, demà totes les fotos...
bona nit

5 comentaris:

Montse ha dit...

Estic molt contenta que tot anés molt i molt bé! I quina llàstima de no haver pogut venir!! En tenia moltes ganes aquest any! Què hi farem, l'any que bé segur que SI! Espero que demà ens ensenyis fotos i totes les novetats! Felicitats!!

Cristina ha dit...

Muchas felicidades, tenías un stand precioso y original; siempre marcas la diferencia.
bsos

Montse ha dit...

Guapa! enhorabona!!!! la MILLOR parada amb diferència!!! Em va encantar tot i tot! A veure si ara tinc una estoneta per posar-me a fer les mil idees que tinc en ment! un petó gran gran i fins aviat! m

ANNA ha dit...

Felicitats Marta, segur que ha estat un èxit!! Era la millor parada i sempre portes novetats!!! Felicitats. Demà mire't el blog que te'l dedicó. Un petó

ReusPatch-Maitetxu ha dit...

Encantada de coneixet en persona. Fins aviat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...