dissabte, 6 d’abril de 2013

2 on monogràfic puff de trapillo

Un matí molt productiu, totes han estrat treballant de valent per abançar el seu puff de trapillo.
Moltes gràcies a totes
Patricia, Eva, Núria, Bey, Ona, Anna, Irene, Àfrica....i a l'Anna, la Laia, la Sílvia i la Gemma, que han marxat una mica abans i no hem pensat a fer la foto, llàstima...


El seguent monografic és el 20 d'Abril que està complert, el seguent serà l'11 de Maig i encara queda alguna plaça, i si hi esteu interessades encara en podem fer un altre el dia 25 de Maig.
Fins aviat
Marta del TM

5 comentaris:

Antònia ha dit...

Si pot ser guardam plaça pel 11 de Maig!!!!!! Petons i fins dimarts.

Anna ha dit...

El meu objectiu era emportar-me el puff acabat, pero no sabia que costes tan!!Ara tinc deures a casa. M'ha agradat molt fer aquest monografic. I la coca estava bonissima!!!! Gracies

LA CAPSA DE GALETES ha dit...

Quins puffs més xulos!!! A veure si algun dia m'animo al trapillo!!!

Cristina ha dit...

Xulissims!!!!! Despreneu alegria i felicitat, m'encanta!!!! Fins demà!!!

Irene García Díaz ha dit...

Ahir al matí vaig anar al TM sense haver fet ganxet mai a la vida i ara t'escric des del sofà reposant els peus al meu puf! Vaig sortir tan contenta que quan vaig arribar a casa m'hi vaig tornar a posar i m'encanta com ha quedat! Moltes gràcies per tot Marta, em va encantar poder fer aquest monogràfic amb vosaltres!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...