dimecres, 10 d’abril de 2013

Teles Cinderberry Stitches, i bossa per anar a natació

Us explicava aquest matí al Facebook, que la Berta el divendres comença natació amb l'escola. Quan va veure les noves teles de colorins de Cinderberry Stitches, es va quedar amb la boca oberta... - Mami, NECESSITO una bossa per anar a natació - em va dir - i m'agrada la vermella de gabies d'ocellets XD.
L'he cosida aquest matí, i li ha agradat no molt no, moltíssim, esperem que no la perdi el primer dia...
Les teles són aquetses, n'hi ha 8 de diferents, valen 15 € al metre ample 110 cm. si vols el paquet de Fat quarters, 45 x 55 cm. val 28 €. Mira preus i referències AQUÍ

 


 

 
 


 

Per l'interior he fet servir tela plastificada perquè no es mulli la bossa amb la roba molla de la piscina.
Us heu fixat que petita queda un cop plegada?
Estic tan contenta amb aquesta bossa!!
Si em compres les teles et passo l'enllaç de com fer la bossa i les mides ;)
Fins aviat
Marta del TM

8 comentaris:

Lucilu ha dit...

Preciosa la bolsa y el forro plastificado, todo un detalle. Un saludo

Edurne ha dit...

Qué pasada de bolsa!!!! Como para que no le guste, es preciosa. Con la bolsa a las Olimpiadas!!!

Cristina ha dit...

Estic flipaaaaaaaant!!!! Ets una crack Martona...m'encanta...per cert, vaig comprar les teles dilluns, ejem...totes! jajajajajaj!!Dubto que la Berta la perdi de vista ;)

Dolors ha dit...

és una bossa maquissima i super pràctica

Antònia ha dit...

Es guapissima!!!!! I dubtaves si li agradaria a la Berta???
Es xulissima, com tota la col.leció de teles, ... jo tambe vaig comprar tots els fat-quarters el dimarts je je .......
Ptons.:))))

sweetpach ha dit...

Hola Marta.

Es maquisima t'ha quedat genial.

Un peto. Raquel i Neus

Lua ha dit...

Quina col·lecció de teles taaaaaaaaaaant xula! m'encanta!!! però la bossa és.... lo mas!!! genial! felicitats i petonets!!!

Luisa ha dit...

Hola, que telas mas bonitas me gustan mucho.
No se que estoy haciendo mal, pues me gustaría comprar la tela plastificada y esta ultima colección que tienes puesta en el blog.
No quiero molestar pero a veces esto se me hace grande, menos mal que siempre doy que personas encantadoras
un besote y feliz viernes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...