dimecres, 17 d’abril de 2013

Teles de punt

Abans de la fira de Sitges, vaig comprar aquestes teles de punt per provar...volia tocar-les, saber si m'inspirarien alguna labor, alguna idea. Quan les vaig tenir a les mans em van enamorar, són molt gustoses que dic jo. Vaig cosir aquests dos coixins que us ensenyo a les fotos amb texans vells que tenia i butxaques d'una jaqueta que li anava peque a la Berta. Vam tallar les teles en tires de 50 cm. x l'ample de la tela 150 cm., i els vam vendre TOTS a la fira de Sitges. Amb aquestes tires pots fer tres davants de coixins, una bufanda d'estiu com la que porto jo al coll, ninots, mantetes pels nadons, arrullos... en fi de tot. De seguida les vaig tornar a encarregar, les dos que ja havia comprat + 3 colors nous que us ensenyo mes endavant. Espero que us agradin, cada tira de mig metre val 15 € i podeu encarregar-m'ho a marta@telamarinera.cat :)
Color verd esgotat







 




Fins aviat
Marta del TM

3 comentaris:

Cristina ha dit...

M'arruinaréeeeeeee!!!!!!! Déu meu!!!! m'encanten...

Olga Cabello ha dit...

Marta, Jo dic el mateix que la Cristina... Tot son tentacions!!!!.

Unes teles molt macas y un coixins divins.

Un petonet bonica.

Olga

Antònia ha dit...

Quina imaginació!!!! Queda maquissim com mocador!!!
Ja t'enviat la comanda........^.^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...