dimecres, 18 de desembre de 2013

Grannys també al TM

Estic a punt d'enllestir els meus regals "Handmade" d'aquest any...com que no us ho puc ensenyar acabat, doncs us ensenyo com ho tenia fa uns dies, encara sense ajuntar.
Si vens a la botiga t'ho ensenyo acabat jejeje
Quans Grannys diries que he teixit??
La primera que ho endevini, pot venir a buscar un regalet a la botiga :)

 
 


Al TM també venem les madeixes de cotó Natura!! Ho sabies oi?
Fins ara
Marta del TM
+ post data: Qui vulgui Japos que vaig publicar ahir.... que s'afanyi ;)

15 comentaris:

Petit Picarol ha dit...

Hola Marta, tu sempre estas fent cosetes. Jo dic que hi ha 50 Grannys!! jijiji
Apa que tingueu unes molt bones festes.
Aida

Roser ha dit...

Quina feinada Marta!
Comptar els Grannys no ha estat gens fàcil, jo dic que n'hi han 78!!!
Arreveure
Roser

Lua ha dit...

jo dic que n'hi ha 73 ! Tela marinera comptar-los!!!! jeje

Sarah ha dit...

Uauuu marta!!! Tela tela... Quina feinada... Jo dic que n'hi ha 70!!!

Kosturetes ha dit...

Buffffffff! Jo dicque n'hi ha 74!!!!!!!!!!!

Roser Silva ha dit...

75??

Merisanma ha dit...

Jo dic que n'has cosit 80!

Fina ha dit...

Això si que es tela.....
Jo dic 72
Fina

Júlia ha dit...

Jo crec que n'hi ha 75.
Molts petonets

Txell Lleal ha dit...

Apali!!! Jo diria uns 83 grannys...

Nuri ha dit...

Buf, quina feinada més xula !!! Potser n'hi ha 60??

Yasmin ha dit...


Jo crec que hi ha 73 però com aquest nombre ja ho han dit m'arrisco i dic que hi ha 76 ;). Petons!

ENTRE PUNTS ha dit...

HUMMMM Jo diria que uns 80, pero com ja esta agafat, direm que uns 82.

Palmi.

Xènia ha dit...

jo dic 76, 42 roses, 10 negra, blanc i blau, 2 vermells i marrons
Xènia

Muntsa M ha dit...

98
Els colors son genials!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...