dimecres, 4 de desembre de 2013

REPETIMOS!!!

Aquesta tarda hem fet el monogràfic de l'arbre de ganxet més bonic de tota la terra... :)

Ha sigut un èxit, i hem decidit repetir...el DISSABTE dia 21 de DESEMBRE de 10 a 1 h., obrim un nou grup perquè puguis disfrutar d'una estona agradable i tranquila al Tela Marinera.
Us esperem a totes...o a algunes ;)

Apunteu-vos a marta@telamarinera.cat










Moltes gràcies a TOTES les que heu vingut avui...espero que m'envieu foto de l'arbret acabadet, plaç límit: una setmana ;)


Fins ara
Marta del TM

6 comentaris:

Cristina Robert ha dit...

M'encanta!!!

LA CAPSA DE GALETES ha dit...

No m'extanya que hagi estat un èxit amb aquestes profes!
Petons a totes!

Muns ha dit...

Què bonic i quina enveja!!!

noemtoquislesagulles ha dit...

Una tarda perfecta !!! L'helena i jo segur que repetim aviat !!!
Una abraçada

Aigua d'espígol ha dit...

Quan ho torneu a repetir?
Segur que ja se m'ha passat!

Aigua d'espígol ha dit...

Ohhhh, acabo de veure que ho torneu a fer el dissabte 21 de desembre...
No puc venir, bua, bua, bua!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...