dijous, 6 de febrer de 2014

TM creix...


de cop, un dia, aixeques el cap....mires...i et dones compte de coses...
no puc amb TOT... necessito ajuda...
sempre m'ha costat demanar ajuda, i més amb la meva feina que m'apassiona i TOT ho vull per mi...

de cop, un dia, veus que davant teu, des de fa temps hi ha la persona perfecte per ajudar-te... i llavors saps que ho has de fer, que li has de demanar ajuda.... i una cosa que normalment em costa, doncs no costa...

i de cop un dia, li vaig dir, i em va dir que SÍ.

és la Cristina, no en podria ser d'altre, i ara ja la tenim a l'equip, ajudant en el blog, organitzant les comandes on line, contestant els vostres mails...

a partir d'ara, publicarà al blog del Tela Marinera, totes les novetats de la botiga, perquè pogueu fer les vostres comandes on line i us pugui enviar molta felicitat a casa vostre.

molta sort i moltes vendes Cristina del TM!! :)

en uns minuts...el seu primer post...

5 comentaris:

Cristina ha dit...

I de sobte un dia una persona a la que admires, per com és , pel que t'ha ensenyat...et fa una proposta que no pots rebutjar...impossible dir que no a una feina així, perquè m'encantarà fer-la i sé que al vostre costat aprendré molt i molt.
GRÀCIES DE TOT COR Marta :)))))

Júlia ha dit...

Ole ole i ole!!!
Perfecte aquest fitxatge nou!!
Ànims i a per totes Cris!!
Petonets a tot l'equip TM

Pili ha dit...

Genial, per mi la Cristina ja era la embaixadora del TM i ara a més és oficial.
Felicitats pel fixatge i per saber demanar ajuda, que de vegades ens costa admetre els nostres límits..
Petons

Lua ha dit...

Oooooh això serà un èxit assegurat!!! Felicitats a les dues!!

La capsa de galetes ha dit...

Molta sort en aquesta nova etapa!!! Segur que serà fantàstica!
Petonets a totes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...