dilluns, 24 de març de 2014

Festival internacional de patchwork SITGES 2014, FI













Fi
Moltíssimes gràcies a totes les que vareu venir a veure'ns i a comprar, gràcies a vosaltres tot tira endavant...
Benvingudes a les noves, a les que ens vareu conèixer aquest any, a les que a partir d'ara no es desenganxaran del blog.....hahhahahha
Moltíssimes gràcies a tota l'ajuda rebuda dels que tinc al costat. La meva mare que no surt a les fotos i ha doblat i empaquetat centenars de Fat quarters, i ha muntat tot l'stand amb mi. A la Montse pel seu optimisme i per aguantar els meus nervis...pobreta meva... A l'Iciar i a la Núria per la seva il.lusió de passar un dia a Sitges ajudant-me. A la Lali contenta de poder despatxar i a al Bey també sempre riallera i positiva. A la meva sogre que va doblar tanes i tantes explicacions, no en tenia mai prou... A les nenes que són un sol i que a part de compartir la il.lusió també hi han treballat i m'han ajudat moltíssim. Gràcies Nacho per fer tans dies de papi i de mami XD... per fer de cuiner, de transportista, de massatgista, de suport.
Un petó molt gran a tots, sense vosaltres no podria.

SITGES 2015 ens espera, som-hi!!!!!!!

PD: Demà els kits amb fotos i preus perquè les que no vareu poder venir pogueu fer la vostra comanda a la Cristina i us l'enviem a casa...cristinatelamarinera@gmail.com
PD bis: Si teniu algun dubte o problema amb algún dels kits que vareu comprar, podeu trucar-nos a la botiga (93.889.09.39) i us atendrem encantades...
PD tris: Només una dada més...avui, més de 2000 entrades el blog...uffff

3 comentaris:

Anna ha dit...

Felicitats Marta!!!! Un estand esplèndit. He repetit de l'any passat i seguiré repetin els pròxims anys ;)

Núria (Els petits retalls) ha dit...

L'estand va quedar maquíssim!!!! Únic!!! Tot el treball que hi hagut a darrera ha valgut la pena!
Un petonàs

Míriam ha dit...

Enhorabona Marta i equip! Un stand preciós, i uns kits i teles moníssims!!! :)

Jo ja he cosit la meva bossa (la lunch bag). I ha quedat ES-PEC-TA-CU-LAR!!!

Gràcies!
Míriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...