dimecres, 5 de març de 2014

Idees per cosir Charms, Jellys, Layers...

Amb un CHARM PACK com aquest...

 Pots cosir un camí de taula com aquest que vaig acabar la setmana passada ;)


O amb dos CHARMS pots fer un quilt tan xulo com aquest de Monkey do, amb tutorial inclòs.

Amb un LAYER CAKE com aquest...

 Pots cosir una colxa com la que està cosint l'Anna...



Amb un JELLY ROLL com aquest...


Pots cosir una colxa com aquesta...

Via Pinterest
Amb un MINI CHARM PACK com aquest...


Pots cosir un coixí com aquest de crazy mom quilts...


Amb un HONEY COMB com aquest...


Pots cosir un quilt com aquest que hem trobat al Pinterest ;)

Via sweettootherecipe.blogspot.ca

Amb aquest Jelly Roll ( encara en queda un a la botiga!) podríeu cosir una colxa com la que va cosir l'Anna i que la Marta ens ensenyava AQUI.


Podeu trobar els preus i les referències a la SHOP.
Però no badeu que en queden pocs!

Si teniu ganes de cosir-los ens podeu escriure a 

Fins aviat!

Cristina del TM

1 comentari:

Míriam ha dit...

Gràcies pel post!!! Jo tinc un Charm Pack (no em vaig poder resistir... jejeje)... I ja m'has inspirat per utilitzar-lo! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...