divendres, 9 de maig de 2014

L'aparador...


Hi ha dies que les coses et surten rodones...

El dimarts, després de la classe, a les 12, em vaig liar a canviar l'aparador.

Quan vaig començar només savia que hi volia posar la TMbona :)

Fa temps l'Iciar em va deixar un tros de gespa de plàstic per posar a terra i miraculosament, el vaig trobar :)

Vaig mirar per la botiga tot el que tenia cosit amb les teles Flower Sugar per posar-ho al costat de la TMbona...i vaig trobar la cistella, les window bags, les corones... :)

Què més hi podia posar?? Ah si...alguna cadira i la tauleta petita de la meva àvia pintades amb el color turquesa vivo de chalk paint :)

La manta geomètrica de l'Amy buttler m'hi queda genial!!!!!! No m'hi havia fixat encara :)

Faltava alguna cosa, un TOQUE.....mmmmmmm......com és que m'ha vingut al cap?? Aquella cortina de ganxet que vaig veure com teixia la meva mare quan jo era petita, i que va estar penjada a la meva habitació duran tota la meva juventud?? On deu ser??....piticling piticling...mami?? :) Al cap de mitja hora ja la tenia a la botiga...m'agrada tan com queda :)))))))))))

Les llanes Natura XL, amb els seus colors tan naturals realment, hi queden genial també, dins de les caixes de maduixes que em va pintar la Núria :)

No hi podien faltar mai algunes torratxes (com en diem els de la plana...testos) forrades de ganxet, que les poso sempre a tot arreu :)

El moble blanc, nou, de l'Ikea com quasi tot XD, que em va regalar la meva mare per l'aparador justament :)

La funda del silló de l'entrada, li dona un aire primaveral a la botiga...dèu tenir més de 100 anys, perquè aquest silló ja era de la meva besàvia :)

I quan ja estava quasi tot.....era dimarts...hi ha mercat a la plaça de Vic...flors, hi haig de posar flors, i vaig anar a plaça a comprar un ram enorme de crisantems :)

I els vaig posar dins dels gerros de plàstic que fixeu-vos-hi bé són molt originals i els tenia guardats des de l'any passat :)

A la 1 ja venien les nenes a dinar i a les 3 les alumnes de la tarda...tot llest...va quedar així de bé ;)











Fins ara
Marta del TM

4 comentaris:

ianix ha dit...

Marta,
tot ell és espectacular!!!
tots els petits detalls que fan que sigui una preciositat!!
i tb la tmbona!! :-)

Alba Pericas Mas ha dit...

Una passada! m'encanta! al natural és molt millor...

Anna ha dit...

Una preciositat Marta!!! M'encanta tot.

Míriam ha dit...

uau!!! Què maco! Tant de bo pogués passar per veure'l "en vivo y en directo" ;)

A veure si m'escapo un dia a Vic!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...