dimecres, 28 de maig de 2014

Tendresa

Us explicava ahir com m'agradava teixir el conill bípedo de LANUKAS...doncs un dels que vaig fer, li vaig regalar a la Lola quan va néixer...també li vaig regalar una mini manteta de grannys de conjunt amb la seva habitació que em va fer la dona més feliç del món mentre la teixia en un cap de setmana plujós. A la fira de Can Rosal li vaig comprar un pelele a la Noni de NOBALE que és preciós, preciós, preciós...i les fotos que veureu....les hi ha fer l'Ingrid de IDNI...espectaculars!
Quanta felicitat junta no?
Passeu un bon dimecres :*
Marta


10 comentaris:

Lua ha dit...

Per favor... quina passada!!! La manta una preciositat... i el ninotet una monada!!! Hauré de provar de fer-ne un!! :)
I les fotos amb la criatura ja no diguem.... felicitats!

Anna ha dit...

Es preciosa Marta!!!

idni·idniama ha dit...

M'alegro que t’hagin agradat les fotos !! Però es que la Lola es molta Lola ;D ... i el conillet + la manta , els complements ideals per a una bonica sessió de fotos a un Bebe ♥

Pili ha dit...

Quines fotos ohhhhhh, que guapa la Lola amb aquest atrezzo TM.
Petons

Anna Juanola ha dit...

Una preciositat tot la criatura, el conillet i la manteta aqui al tela marinera teniu molt de gust tot és super macu felicitats a les artistes!!!
capricisdepatchimes.blogspot.com.es

Sarah ha dit...

Quina monada!!!! D'aquest conillet ara n'estic fent un, són genials!!!

Anna ha dit...

Quina manta més maca!!! i les fotos...una passada!!!!
Anna

ANNA ha dit...

La manta, el niño tot es preciós, i les fotos aquestes tan tendres i bòniques són espectaculars!

Montse ha dit...

Marta! Quina passada! De manteta d doudou i de fotos! Sou unesartistes! Una abraçada i fins aviat! M

Lucía Lanukas ha dit...

Quines fotos més maques! ♥O♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...