dilluns, 23 de juny de 2014

KIT Funda Ipad...o no

Els Kits al Tela Marinera són tela marinera...

Estic molt contenta de com ha quedat, les fotos són xules però lo més maco de la funda és tocar-la...molt suau, és de punt i amb espuma i es nota...
És una funda per l'Ipad...d'aquí la paraula navega...però pot servir per moltes altres coses, si no tens Ipad no tens excusa...o potser serà l'excusa per comprar-lo ;)
El kit val 19,99 € ;) i ja el pots venir a buscar quan vulguis, hem montat el kit a contrarellotge , uffff
Inclou la tela ext, la tela int, l'espuma, les teles del barco, les cintes, dibuixos i explicacions.









Espero que us agradi molt però que moltíssim :))))))

PD: Com sempre em passa, els kits són limitats a la quantitat de tela que tinc o sigui que...sigues impulsiva, ràpida, llesta i si t'agrada ens l'encarregues a la Montse a la botiga (si vols que te'l guardem) 93.889.09.39, i a la Cristina a cristinatelamarinera@gmail.com (si vols que te l'enviem)

Bona revetlla i feliç Sant Joan !!
Marta del TM
PD: Sé que amb les fotos que us regalo us podeu copiar al patró...però també sé que les fans del TM no ho faran...moltíssimes gràcies :*

2 comentaris:

"TELA MARINERA" ha dit...

És que és BRUTAL...i no parlem de les fotos...M'encanta, m'encanta i m'encanta. Muacks, ets única :))))

Cris

nerospost ha dit...

This is Super beautiful! I love your design and all the details! Greetings from GREECE! x Teje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...