diumenge, 28 de setembre de 2014

Monogràfic sabatilles 27 de setembre 2014...els resultats

Normalment a les classes són 8 alumnes i cada una cus una cosa diferent....vaig de bòlit...en canvi els monogràfics són com una festa, totes cusen el mateix :)...ahir van estar cosint sabatilles a tot drap...totes queden maquíssimes us ho puc assegurar.
Van marxar totes amb un somriure als llavis, i unes sabatilles als peus ;)
Moltes felicitats per la feina noies!!










 La foto, la contra-foto i la contra-foto de la contra-foto de la foto XD






Moltes gràcies a totes: 
Alexandra, Anna, Laura, Eulàlia, Vanesa, Olga, Sara i a la Montserrat que no es va poder quedar fins al final.
Fins ben aviat
Marta del TM


1 comentari:

Rosa ha dit...

Si que vos han quedat xules. Jo també en tendré unes. Vaig venir a comprar el vostre kit expressament i aprofitant que acompanyava al meu fill que ha quedat aqui a estodiar, ( som de Mallorca) vaig passar per la vostra tenda. Si vos ve de gust podeu visitar el meu blog ques es diu http://fentpatchwork.blogspot.com.es/ i quan tengui les meves sabatilles fetes segur que les hi posarè.
Salutacions

Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...