dijous, 9 d’octubre de 2014

He cosit un coixí de patchwork avui...


Heu seguit el tutorial "in live" al facebook d'aquest coixí de patchwork aquest matí???
T'ho has perdut?
;)
Pots entrar a mirar-lo quan vulguis AQUÍ

Tal com us he promès aquest matí, us ensenyo les fotofinish del coixí, però tinc una petita sorpresa....no n'he cosit un, n'he cosit dooooooooos :))))))))









Aquestes teles precioses les teniu ja a la botiga, i molt aviat també al blog amb referències perquè pogueu fer la vostra comanda. Tenim ganes d'enviar més paquets...has vist quants paquets vam enviar aquest dimecres? Vaig penjar una foto a Instagram AQUÍ
Us deixo, estic cansadíssima avui...
Si t'agrada, diga-ho, al blog al Face, a l'insta, on vulguis, em fa molta il.lusió i tot i que les estadístiques ho diuen, casi 2000 entrades cada dia, us trobo a faltar.
Fins ara
Marta del TM
PD:En uns minuts les sabatilles de Bona nit :)

3 comentaris:

Lua ha dit...

Han quedat preciosos Marta! Bona nit!

Anna ha dit...

Marta ets una màquina!!! Són preciosos i n'has cosit 2!!!!!

Kosturetes ha dit...

Son maquissims!!! I les teles una passada. ja tinc ganes de veura-les a la shop. Aquest dilluns no podre venir!! Molts petons.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...