dilluns, 10 de novembre de 2014

Ja t'ho faràs TV3

Waw!!!!!!
Sorpresa sorpresa!!!!!!
Fa uns dies em van convidar a anar al programa JA T'HO FARÀS de TV3.
No m'ho vaig pensar ni un moment, vam enviar una caixa plena de coses de Nadal per decorar el plató, i avui tocava anar-hi :)
MIREU MIREU...


Cosint fins l'últim moment...


A maquillatge... 


Entro a plató...


Esperant, esperant...


En Rafel no para ni un moment...


Començem a preparar...


Rodant...


 



BON NADAL!!!! :)


Podreu veure el programa el dissabte dia 13 de Desembre en un especial de Nadal.
El dia 20 en faran un altre on també veureu labors del TM, i a partir de Gener ja començen nova temporada.

BONA NIT!!!!

15 comentaris:

Cristina ha dit...

M'encanta aquest tastet de Nadal...Tot SÚPER!!!! Ja tinc ganes de veure el programa ;) segur que em fas venir ganes de preparar un dinar de Nadal !!!! Muaaaaaa guapa!!!!

Anna ha dit...

Ets una crack!!! M'encanta tot el que veig i estic segura que aquest Nadal hi hauran moltes cases amb algun detall d'aquests. Ja tinc ganes de veure el programa!!! Petons.

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Què guai!! Sóc fan d'aquest programa, no me'l perdré :))) Petons!

Júlia ha dit...

Marta estàs guapíssima!! Quina emoció!! Ara a esperar al dia 13 de Desembre i el 20. Molts petonets i fins dissabte

La capsa de galetes ha dit...

Ostres, quina experiència, no? Què guai! I quina decoració tant xula! Ja tinc ganes que sigui 13 de desembre! Per cert, l'altre dia vaig venir a comprar a la botiga però no hi eres...Un petó i enhorabona!

Lua ha dit...

Ooooooooooooooooohhh quina passada Marta!!! em moro de ganes ja de veure el programa!!! Quina super experiència deuries viure! Enhorabona!! Un petonas!!!

Kosturetes ha dit...

WAAAWW!!!!!!!!!! Quines ganas tinc de veure el programa!!!!! Ara tindrem una profe televisiva!!! Molts petons..)

Alba Pericas Mas ha dit...

Waaawwwwww! quines ganes de veure-ho! Ets súper Marta! felicitats!

Montse ha dit...

Apaaa!! Quina passada d'experiència oi?? I quines ganes de veure el programa, la taula es veu super ben decorda!! Moltes felicitats!

Pili ha dit...

Que guaiiii Marta!!! M' encanta ja t'ho faras i TM el dia 13 no m'ho perdo
Petonets

Edurne ha dit...

Hola, cuando salga a las que no vivimos en Catalunya ya nos dirás donde podemos verlo, me encantaría!!!
Petons!!

Cristina ha dit...

Waw Marta!!! A la tele i tot!!! Que fort!!
Felicitats guapa!!!

Francina ha dit...

Uuuaaaaauuuu, quina il·lusió!!!! Ja tenc ganes de veure el programa! La taula de nadal m'encanta, és súper divertida!! De fet, com tot el que feu :)

susana ha dit...

Ooooooooleeeeeee!!!!!
Sens dubte ets la millor!!!! Quines ganes de veure el progrma!!!!
Bona feina!!!
Su

Carme Torras ha dit...

ahhh<1 doncs no m´ho perdre!!! es un programa molt guay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...