dilluns, 9 de febrer de 2015

Gràcies

Ara fa una setmana va ser l'aniversari del Tela Marinera, 7 anys varem fer !!!!
Com que vaig demanar-vos com havieu conegut el TM, per queèem fessiu comentaris i em sentís més acompanyada a la xarxa, la Gemma em va enviar un mail amb aquest escrit.... Com que el vaig trobar molt bonic, el volia compartir amb vosaltres :) i el collage, quina currada!
Moltes gràcies Gemma i a totes les que vau deixar comentaris,  a tots ens agrada sentir elogis oi? ;)


Hola, hola!

Us adjunto un collage de patchwork per explicar com us vaig conèixer tal i com pregunteu al blog.

La veritat es que us vaig conèixer durant l'embaràs de la meva primera filla la Laura. Cada mes feia un muntatge damunt de la panxota i el mes d'abril amb una samarreta vella i un tros de llana em vaig inventar un paraigues i des d'aquell dia em van venir ganes d'agafar fil i agulla, doncs amb mare i iaia modistes i jo cosint drapets als estius... vaig sentir que en tenia ganes, així que vaig posar-me a internet i... allí us vaig trobar. Al Març neixia la Laura i per reis ja tenia la màquina de cosir i un val d'un cap de setmana per anar a Vic a coneixe-us!! Així que tots 3 cap a Vic. Quina botiga tant bonica!! Gairebé m'ho volia emportar tot! bé la veritat es que m'haguès endut la botiga a Mollerussa, el poble d'on sóc. 
I apa des de llavors us visito al blog, (Vic no em queda massa a prop), gairebé cada dia i de tant en tant us compro teles o complements. Però em falta temps... perquè al 2014 va nèixer el Francesc i treballar, mimar-los i la casa, massa temps no em queda..., però si per visitar-vos al blog i per anar agafant idees per quan comença a tenir una estona.

Una abraçada enorme i felicitats!


Fins ara
Marta del TM

1 comentari:

Anònim ha dit...

Què bonic!
Es tota una màgia el mon de les teles, fils i agulles.

Gràcies a vvosaltres!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...