dimecres, 11 de març de 2015

La nit abans...Festival Internacional de patchwork Sitges 2015.

Ja està TOT preparat per donar-vos la benvinguda a la Fira de Sitges d'aquest any.
Estic molt satisfeta de la feina feta i de com ha quedat tot :)
Aquest any a Sitges hi ha núvols, molts  núvols carregats de fils :)))) 
Ho veureu en persona les que vingueu aquesta setmana i per les que no pogueu venir, farem un SÚPER reportatge fotogràfic perquè ho gaudiu al màxim...
Us esperem amb un somriure, amb il.lusó, amb moltes novetats, amb sorpreses i amb ganes, moltes ganes.
Fins demà, us esperem a la pluja de fils...
Marta del TM



Fe d'errates: Us vaig dir que la fira obria a les 10 i NO, obre a les 11....si és que en tinc unes ganes .... XD
PD: Posiblement moltes de les que entreu avui al vespre al blog ja sou noves seguidores que avui heu passat per l'estan i heu agafat una tageta... BENVINGUDES i sobretot torneu :)

6 comentaris:

Júlia ha dit...

Aaai quines ganes!!! Ens veiem demà a les 11h
Petonets

Elena ha dit...

Jo també tinc moltes ganes!! Demà al matí allà estarem!!!

susana ha dit...

Com m'agradaria anar pero aquest any em sera impossible, fes moltes fotos i segur que tiomfaras a tope!!!!
A disfrutar!!!!

Anna Lladó ha dit...

Molta sort!!! Ens veiem divendres!!!

Lua ha dit...

aaaaaaaaaai per favor!! Que el que ja es veu és precioooooos Marta !! Ai que aquest any ho tinc molt complicat per venir... bé, si no ens veiem, que vagi suuuper bé!!! un petonas!!!

Fina ha dit...

Molt guai TOT Marta!
Felicitats!
Fina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...