dissabte, 7 de març de 2015

Més d'1.900.000, va totes cap a Sitges...

Un milió nou centes no se quantes mil visites al blog ????????
ufffff
Sou una passada!!

Aquests dies preparant la fira de Sitges no tinc gaire temps de publicar res, però després de la fira FLIPAREU :))))))

Aix...que ni ho he dit aquí al blog oi?? Aquesta any, una vegada més, anirem al FESTIVAL INTERNACIONAL DE PATCHWORK de SITGES

Us esperem des del dijous dia 12 fins al diumenge dia 15 de Març del 2015.
Horari de la carpa comercial: de 11 del matí a 7 del vespre. Diumenge només fins a les 3.
Tela Marinera estarà al lloc de sempre: a la carpa gran cap al mig, cantó mar :)

US VULL CONEIXER i SALUDAR a totes les mirones del blog ;)!!!!!!

Fotos d'edicions passades....no he trobat les del 2010 i 2009 :(





Fins aviat
Marta del TM



2 comentaris:

Núria Roma Moncal ha dit...

Després d'enviar el meu marit a comprar varies vegades, jo tinc moltes ganes de venir..... aquest any vinc segur....
Ens veiem dissabte ;)))

Fina ha dit...

Jo també vindré Marta el dijous!!! Quines ganes!
Que tinguis molta sort i ara a tope amb els preparatius, ànims guapa!!
Fina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...