dimarts, 28 d’abril de 2015

Tela MArinera, el millor Stand al Handmade Festival :)




Siiiiii, el TM va guanyar el premi a l'stand més Handmade del Handmade Festival de Barcelona.....
Súper contenta pel premi i súper contenta del vostre suport quan us necessitava.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES

a la organització del Handmade Festival i a tots els fans que tenim a les reds socials!!!!

SOU UN SOL!

PD: Amb la quantitat de vots que hi va haver, amb la quantitat de comentaris al FB, instagram etc...amb la quantitat de likes.....i ningú m'ha demanat quin és el premi que em donen ???????


Demà us ho dic ;)

5 comentaris:

Pili ha dit...

Je, je jo si que hi havia pensat, però nomės pel fet de donar-te el suport i el reconeixement que et mereixes, valia la pena votar.
Petons

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Moltes felicitats!!!
Jajaja és veritat!!! I quin és el premi?
Petons

Marta Cotó ha dit...

Peró hi ha premir???? que guay!!!!

Marta ha dit...

No sabía que havia premi, doncs a veure si tinc sort!!!!

ninoutet ha dit...

Moltes Felicitats!!!!!!!!! no m'extranya que guanyéssiu, és xulíssim!!!! no vaig poder anar, ni vaig enterarme del sorteig, pero us hagués votat! enhorabona!!!!!

i si, que es el premi????

maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...